Svar: Bygga hyllplan
Motivering: Jag har svårt att tänka mig en stol som jag skulle klä bättre i på altanen som ska byggas i sommar :)
 
Svar: bygga hyllplan 1

Motiveringen: har gift mig för en månad sen men inte hittat nåt att ge min underbara fru, detta vore en perfekt present från mig till henne! Tänk att få se henne sitta och slappna av i denna hela sommaren! älskar dig Emma!❤️
 
1. Bygga hyllplan

Med en massiv tillbyggnad så blir pricken över i en hängstol att njuta i för en utarbetad mamma:) som har lärt sig så mycket själv under bygget/tillbyggnaden.
Allt är lätt på pappret7bygglovet men omsätta det i verkligheten är ett annat kapitel. Så när 36 ton jord kommer så ser jag framför mig en 5 minuters med kaffet gungandes. Så gör mig glad i en gungande fart.
 
1. Bygga hyllplan

Motivering:
Så frugan kan få sitta och njuta ett glas vin efter en lång vecka medans jag står och fixer grillen till kvällen!
 
  • Gilla
Hemmakatten
  • Laddar…
Hemmakatten
1 Bygga hyllplan

En stor ryggoperation, med efterföljande komplikationer, för knappt två månader sedan gör att jag har svårt att sitta på hårda stolar. Och utomhus har vi förstås bara hårda stolar. Vore underbart att kunna sätta sig på den mjuka dynan, gunga lite och fundera över tillvaron.
 
Svar 1. Bygga hyllplan

Nybliven husägare som äntligen fått drömverandan vi alltid önskat. Att få sitta och sakta svajja omfamnad av en äggstol hade varit perfekt i sensommarkvällsvärmen, om man blundar kan man nog somna till en stund...
 
Svar: 1 Bygga hyllplan

Hängstolen hade blivit pricken över i:et, grädden på moset, struten till glassen, kronan i trädet, solen på himlen i vår nya uteplats som vi ska anlägga för lata sommardagar o bara ha de så där härligt gött
 
  • Två handritade skisser som visar en uteplats med hängstol, växter och dekorstenar.
Svar=1
Min man ska operera sitt knä. Det skulle vara fint att han kan sitta och vila i en så vacker och bekväm stol efter operationen.
 
Svar= bygga en hyllplan

Motivering= Min man ska operera sitt knä. Det skulle vara fint att han ska sitta och vila i en så vacker och bekväm stol efter operationen.
 
Svar 1 bygga hyllplan,

Motivering:


Vi har äntligen byggt klart vår altan och nu känns den lite tom utan möbler....
Den här stolen skulle bli en jättefin start.
 
Svaret är : 1
Jag också min man har flyttat till ett nytt boende, jag hade packat 150 st flyttkartonger, nu skall alla kartonger upp igen, när jag behöver en andningspaus, så vore det underbart att få koppla av i denna loungestolen.
 
1. Bygga hyllplan.

Skulle vara perfekt att kunna överraska sambon med en sådan stol som plåster på såren för att man inte är så duktig på att snickra :)
 
  • Gilla
Hemmakatten
  • Laddar…
Svar1.Bygga hyllplan
Vi skulle verkligen behöva ett sådant ägg till vår aktiva son,som annars lägger beslag på våra solstolar:)
 
1 - Bygga hyllplan.

Om mindre än en månad så flyttar jag och min blivande sambo till vår första gemansamma boning där en sådan här skön "hörna" faktiskt skulle få plats (till skillnad mot idag). Hade varit jättekul att överraska henne med en sådan!

Lycka till allihopa och ha en härlig sommar! :)
 
Svar: Bygga hyllplan

En rottingmöbel liknande ett jättestort ägg
skulle passa perfekt nära vår vindstilla vägg
Om jag skulle ro denna tävling i hamn
Skulle frun få ta plats med vår nyfödda dotter i famn
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.