D09
Kollar man snabbt i flödet så ser det ut som det är hängmattan som är vinsten :rofl::D:)
 
  • En hängmatta och en äggformad loungestol upphängda mellan träd utomhus.
  • Gilla
Elina Blom Westergren och 1 till
  • Laddar…
harry73
Nu blir jag orolig. Jag hoppas att jag får behålla dom :worried::rofl:
 
  • Gilla
HElgEe och 1 till
  • Laddar…
Svar:1 bygga hyllplan.

Motivering Vad kom först hönan eller ägget? Ägget kom först och denna loungestol skulle jag kunna sitta och njuta av utsikten över våra höns som sprätter på tomten.
 
1. Bygga hyllplan

Motivering:
Min 10-årige son älskar att läsa böcker. För att förhöja hans upplevelse vid läsandet och samtidigt inspirera småsyskonen till läsning skulle denna geniala möbel vara perfekt.
 
1 bygga hyllplan

jag vill sitta i den vackra hängstolen i min trädgård, dingla med benen och njuta av allt som växer kring mig. Det är livet!!!
 
Svar: Bygga hyllplan
Motivering: Drömmer om att vaggas varma sommardagar, men på min balkong finns inte plats för en skön hammock, men en gungande loungestol varma dagar skulle kunna infria min dröm :)
 
Svar: Bygga hyllplan.

Personligen tycker jag att Hemmakatten verkar behöva hängstolen bäst
(med viss reservation för att en äggformad hängstol
kanske inte är så bra för någon som har fått ryggen opererad)
men mitt eget skäl för att vilja ha den är att mina barn lagt beslag
på den underbara hängstol i tyg jag köpte förra året,
så jag skulle gärna ha en sån här att slappa med en bok i
efter att ha bytt ut murkna trallbräder halva sommaren.
 
Svar. Alt 1 --- Bygga hyllplan

Vilken härlig avkopplingsstol - den tilltalar mig verkligen. Tänk att få krypa upp i den - litet nu och då - och få en stunds rofylld avkoppling med litet gung.
Dessutom inga krångliga upphängningar, dvs den kan "enkelt" flyttas.
Jag drömmer redan att jag sitter i den........
 
1. Bygga hyllplan

Jag och sambon flyttade in i vårt första hus i vintras. Under våren har det varit mycket som ska fixas, så utemöbler har inte varit största prioritet, därför vore det fantastiskt att vinna denna. Plus att den är så underbart snygg
 
Svar : 1 bygga hyllplan.
När man bygger trädäck på egen hand behövs mycket vila, stolen skulle sedan passa perfekt bredvid spabadet som ska stå på däcket. Sist, men inte minst, har jag gått ner 25 kilo senaste året så att våga sätta sig i denna möbel utan att vara rädd för att den ska gå sönder vore en härlig belöning.
 
Svar: 1 (bygga hyllplan)

Motivering: En perfekt möbel så här på våren när fåglarna bygger bon och lägger ägg för fullt. En naturnära form passar en trädgård med mycket natur. Jag har en plats vid ett träd med ett fågelbo i där den skulle passa utmärkt. En stilla plats för filosofiska funderingar till ljudet av fågelkvitter - finns det något bättre?
 
Svar hyllplan.

Det skulle vara underbart för hela familjen inkl, vår kisse att kunna sitta å njuta ute i den fina stolen, snart när vårt plank är klart så slipper vi insynen oxå
 
1. Bygga hyllplan

Motivering. Vår gamla gungstol har gått sönder och nu letar vi efter en ersättare. En loungestol i äggetstil skulle kunna vara en mycket bra ersättare Ser mig sittande i den med en kopp te och lyssnande på fågelkvitter och bara slappna av
 
Svar 1

Egentligen har vi redan supersköna loungestolar och hängmattor. Och fina träd att hänga dom i :)

Men ibland vill man sitta på uteplatsen eller mitt på gräsmattan, och då skulle den sitta fint.
 
1. Bygga hyllplan

Vi har sågat ner träden på tomten, så hängmattan blir svår i år.. :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.