Svaren är
1. X
2. 1
3. X

Vi vill gärna ha en studsmatta till barnen!! Vi köpte vårt hus för 3 år sedan och med huset följde en rund ovanmarkpool som var inbyggd i altanen. Coolt! Nej... poolen är misskött, plastbotten är veckad och sönderblekt av klor. Den läcker och poolkanternas stommar är trasiga så den hotar oss med att säcka ihop. Vi har inget skydd att lägga på (kanten är 90 cm hög) och med en ettåring och en fyraåring är jag nervös att de ska ställa en pall vid kanten och trilla i i ett obevakat ögonblick.

Till min poäng: vi vill slänga det hemska skrället MEN vår 4åriga dotter ÄLSKAR att bada i poolen på sommaren och det skulle krossa hennes hjärta om vi tog bort den. Skulle vi dock ha en studsmatta att ersätta den med skulle hon bli superglad! Och en orolig mamma skulle kunna slappna av.. dem skulle passa perfekt i rundningen i altanen där poolen nu är :)
 
A
1. X
2. 1
3. X


En studsmatta till stora sonen önskvärt är, även dottern och yngsta sonen önskar sig en sådan här! För att inte tala om föräldrarna som önskar sig en stående barnvakt i sin (ofta) misär! :D
 
x
1
x

Varannan helg och några sommarveckor har vi hand om tre vildingar, som vi är kontaktfamilj åt. (4,7 och 9 år)
Vi vill gärna att de ska kunna leka på tomten utan att sticka iväg på äventyr längre bort! För det krävs förstås att det finns något roligt att göra. Med tanke på den enorma energi de har är jag övertygad om att om det finns en studsmatta på tomten så kommer de att hoppa och studsa tills det är dags att hoppa direkt i säng.
Hälsningar
Annika, Södertälje
 
Svar:
1. X
2. 1
3. X

Sommaren 2016 var stormig och då blåste mina söners studsmatta i stugan iväg och gick sönder. De skulle nu behöva en hel studsmatta med nät för att säker kunna studsa och få utlopp för sin rastlöshet.
 
Svar:
1. X
2. 1
3. X

Sommaren 2016 var stormig och då blåste mina söners studsmatta i stugan iväg och gick sönder. De skulle nu behöva en hel studsmatta med nät för att säker kunna studsa och få utlopp för sin rastlöshet.
 
Svar:

1. X
2. 1
3. X

Motivering: min äldsta dotter fyller fyra år i sommar och har länge önskat sig en egen studsmatta efter hon provhoppat hos en kompis förra sommaren. Tyvärr bor kompisen långt bort så det blir inte så ofta vi kan åka och hoppa. Hon skulle bli världens lyckligaste fyraåring om hon fick den här! Lillasyster kommer uppskatta den också när hon växt till sig lite. Håller tummarna!
 
1. X
2. 1
3. X

Jag studsar högt i luften upp,
stolt bland barnen som en tupp!
"Pappa vann en häftig matta med gung..."
Jag studsar igen och känner mig som en kung!
Låt våra barn få leva sin studsiga dröm!
Och pappan äntligen få lite beröm...
 
1. X
2. 1
3. X

Vore ju finfint att vinna en studsmatta!
 
Fråga 1=X
Fråga 2=1
Fråga 3=X

Jag är helt ärligt för snål (ekonomisk) för att köpa en till barnen. De billiga känns för billiga och de dyra känns för dyra. Hoppas därför på vinst
 
1 = X
2 = 1
3 = X

Barnen (5, 9 och 11 år) fick efter många års längtan reda på att de äntligen skulle få en studsmatta i påskpresent. Att vinna studsmattan hade varit väldigt fint för oss föräldrar och självklart för barnen också!
 
1 = X
2 = 1
3 = X

Dottern på 3 år hade förmodligen blivit sprickfärdig av lycka om denna stod på baksidan en dag efter dagis. Det är sällan man ser henne göra vanliga steg, hon liksom studsar alltid omkring.
 
1.X
2.1
3.X

11-åringen älskar snickarverkstaden men ännu mer sin dator - nu vore det bra med mer rörelse och att han får en ny studsmatta istället för det spretiga och trasig fågelbo han ärvt av sina systrar.
 
Mitt svar: X 1 X

Har inga bättre argument än nån annan så jag litar på turen.
 
1. X
2. 1
3. X


Dottern har cancer,vill bara förgylla hennes liv.
 
1. X
2. 1
3. X

Vi köpte en stutsmatta till sommarstugan förra hösten som barnen hoppade på supermycket.
Dock så glömde jag sätta fast den i marken så studsmattan gick blåste Sönder efter bara 2 veckor.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.