X
1
X

Låt oss hoppa, låt oss stå, på huvet ja uti trikå!!
Barnen samsas inte väl, men dom har det bättre än att vara träl, Får vi hoppa, lattja o göra en salto - Så blir sommarn ändå ballt jo! Vi är fem, hoppas ni med matta till oss kan hitta hem!
 
Hej!
Fråga 1
X. Oberoende på konsumentens sida

Fråga 2
1. 1920-talet

Fråga 3
X. Rött

Med fyra barn i skilda åldrar (4-15 år) är det svårt att hitta lekar eller aktiviteter som roar dem alla på samma gång. En studsmatta är något som de alla skulle kunna ha roligt med, på sina villkor. Det skulle bli en hoppfull sommar!

Trevlig helg!
//VS
 
1.X
2.1
3.X
Vi har tre underbara knoddar med ett alldeles utomordentligt överflöd på energi. Om de fick möjlighet att studsa en stund om dagen så kanske mamma och pappa får mer tid för husrenovering.
 
1.X
2.1
3.X
Vi köpte ett hus för två veckor sedan och ska nu flytta till andra sidan Sverige, med allt vad det innebär. Vi är förstagångshusägare och har en liten son som skulle älska att få hoppa i denna i sin nya trädgård. Huvudanledningen till att vi flyttar till villa är för att vi vill låta våra barn få möjligheten att leka ute så mycket som möjligt. En studsmatta är lika given som en grill på dagens villatomter. Vi vill med ha denna underbara leksak på vår trädgård.
Mvh J
 
SVAR:
X
1
X

En studsmatta måste vara säker så att det inte sker några olyckor.
Våran studsmatta är nu trasig efter flera års användning.
Jag vågar inte låta de hoppa på den längre vilket är synd då de så gärna vill.
Har sagt att de kan få en ny när grabben fyller år, men det är några månader tills dess och de vill inte vänta.
Så hoppas på lite tur här på forumet :)
 
X
1
X
Min dotter håller på att tjata hål i huvudet på mig om att köpa studsmatta. Hoppas jag slipper...;)
 
X
1
X

Stella 1 år, testar studsmatta hos vänner för första gången, förra sommaren:



Hon blev helt galen, hoppade på knä och kröp runt och jagade bollarna tills hon var helt slut. Hennes energi har ju inte direkt minskat sedan dess och det känns inte som ett alternativ att hon ska vara utan studsmatta i sommar...
 
Denna veckan säger vi ett stort grattis till Ekaa88 som vinner en studsmatta! Vi hoppas att den ska ge många härliga stunder åt familj och vänner :D. Grattis igen!

Motivering: Grabbens studsmatta blev uppäten av möss förra året och pga vattenskador m.m i huset har vi inte haft möjlighet att skaffa någon ny. Då det blir ytterligare en sommar hemma på tomten pga trasiga avlopp, mättad markbädd etc. så skulle denna uppskattas av honom
 
K
Grattis!
 
Har nu mottagit vinnsten, tack så mkt
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.