ullet
Svar:
1. X
2. 1
3. X

Vi (jag och min fru) behöver hitta ett sätt att få lite motion tillsammans med barnen, en studsmatta skulle vara helt perfekt!
 
1: X
2: 1
3: X

Perfekt "barnpassare" när barnen kört slut på en!
 
1. X
2. 1
3. X

I sommar ska vi göra om vårt gamla kök och vill helst inte ha våra två busungar till barn springandes allt för mycket i röran, samt en studsmatta hade gjort att dem åtminstone skulle kunna underhålla sig själva för en liten stund så jag/sambon kan få saker och ting gjorda. Dessutom är jag gravid och kan inte riktigt göra allt som barnen önskar att deras mamma ska göra för tillfället. En studsmatta vore helt enkelt perfekt för hela familjen.
 
M
1. X
2. 1
3. X

Har tre barn 11, 13 och 16. Ibland tror jag att deras datorer är utvuxna extra kroppsdelar, att de är allergiska mot att röra sig, och kanske smälter bort om de kommer ut i dagsljus. Studsmattor däremot - det verkar ha en magisk dragningskraft på dem som trotsar allt tidigare nämnt och det fungerar i timtals oavsett ålder. Så nu håller vi tummarna och hoppas på tur!
 
S
1. X
2. 1
3. X

Det hade varit fantastiskt då minsta flickan 2år verkligen älskar att "oppa, oppa". Det hade då varit perfekt med en studsmatta för att kunna alternera ute aktiviteterna under vår/sommar och hösten
 
1: X
2: 1
3: X

Motivering:
Vi vill såå gärna vinna en säker studsmatta! Hoppet är det sista som dör :)
 
1: X
2: 1
3: X

Motivering:
Jag skulle gärna vilja vinna denna säkra studsmattan och ge till mina fina barn, en perfekt aktivitet att ha hemma i trädgården, bra med motion får man, tränar balanssinnet och något som kan konkurrera med skärmtiden :) Hoppas på tur!!
 
1. X
2. 1
3. X

En ung cirkusartist från Alnön
fick inte hoppa för alla säkerhetsrön
Med ben utav bus
och ett nyinköpt hus
studsar nu föräldrar förgamla för krogkön.
 
  1. X
  2. 1
  3. X
Motivering: Vi behöver en studsmatta till sommarhuset och hade ju varit bra med en rejäl och säker modell.
 
1. X
2. 1
3. X

Motivering: Med en överenergisk treåring som lärde sig hoppa innan han kunde gå och en trött mamma som skulle vilja sitta still så vore en studsmatta perfekt till trädgården.
 
X
1
X

Vilket härligt pris! De tre första åren av vårt husägande har vi haft prioritet på invändiga renoveringar - men nu när våren närmar sig är vi väldigt sugna på att göra ett ryck på utsidan och i trädgården. Förutom projekt som att måla och skrapa fönster och en bod så vill vi anlägga en berså, plantera äppelträd och kanske en häck. Frågar du barnen så står en studsmatta högt på priolistan. Kanske är en studsmatta precis det vi behöver för att samla familjen utomhus och kunna leka och fixa tillsammans? Om vi vinner kommer Hedvig (5), Majken (3) och Sixten (1) i alla fall bli överlyckliga... :cool:
 
1. X, 2. 1, 3. X

Vi skal flytta från lägenhet i Uppsala till hus i skåne. Barnen tycker det är svårt at flytta. Kanske en trampolin skulle hjälpa dem.... :)

Fru nikolajsen




Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Påsktävling: Vinn en säker studsmatta!

[bild]

Påskveckan är här och även om våren tvekar längtar vi efter att komma ut i trädgården och ha roligt. I påskägget ni tävlar om den här veckan ligger inget mindre än en studsmatta på 240 cm i diameter med tillhörande skyddsnät, värd cirka 3 700 kronor – som lär göra trädgårdslivet ännu roligare för den lyckliga vinnaren.

Så här tävlar du:
Det du behöver göra är att svara på tre frågor samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga 1: Vad är Byggahus.ses motto?

1. Bygg med glädje
X. Oberoende på konsumentens sida
2. Man får mer hjälp av att lära tillsammans

Fråga 2: Vilket årtionde byggdes lägenheten som AndersMalmgren renoverar?

1. 1920-talet
X. 1950-talet
2. 1970-talet

Fråga 3: Vilken färg är det på huset som grasfield bygger till just nu på gården OI-Anders?

1. Gult
X. Rött
2. Grönt

Svaren hittar du i vårt forum!

Posta dina svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 6 april.

Den här tävlingen är inte sponsrad!

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits. Är studsmattan på bilden slut när vinnaren är utsedd får man hem en likvärdig modell.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Byggahus.se. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.
 
Svar:
X
1
X

Motivering: hade varit najs med en studsmatta. Barnen skulle bli överlyckliga.
 
Svar på frågorna:
1. X
2. 1
3. X

Sonen fyller år 6 april och en studsmatta står väldigt högt på önskelistan, vinner vi här kommer till och med jag ge efter för en. Och han skulle självklart bli världens lyckligaste!
 
1. X
2. 1
3. X

Håller på att bygga ett hus tillsammans med en gravid sambo och en pappig två åring. Inte nog med det så bor vi hos hennes föräldrars friggebod under byggtiden. En studsmatta hade underlättat mycket för byggfridens och min egna.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.