1. Om jag vann denna grästrimmer från Husqvarna skulle jag äntligen kunna ta kontroll över min trädgård igen. Ni förstår, jag har en växande kirskålskris på mina händer. Denna envisa lilla planta har beslutat att den äger mitt gräs, och om jag inte agerar snart kommer den att ta över hela trädgården!

Jag har till och med hört dem viska på nätterna, små planer om att expandera till grannens tomt. Och jag kan inte låta det hända. Jag bor bredvid den trevligaste lilla fru Svensson, och hennes prisbelönta rosor förtjänar inte detta öde.

Det är där Husqvarnas grästrimmer kommer in i bilden. Med dess makalösa kraft och precision kan jag säkert slå tillbaka kirskålsinvasionen. Med dess hjälp kan jag återta min trädgård, skydda Fru Svenssons rosor och återställa ordningen i vårt lilla område.

Så, jag ber er, låt mig vinna denna grästrimmer. Inte för min skull, utan för alla trädgårdar som hotas av kirskålens ohejdade framfart. Tillsammans kan vi göra skillnad!

2. För att ha kvarteret snyggaste kanter
 
1. När jsg flyttade in i huset köpte jag den billigaste sladdrivna jag kunde komma över. Har ångrat det bittert sen dess men tycker samtidigt att det är svårt att motivera nyinköp innan den gamla är slut. #3000kvm

2. Stödhjulet används för kantningsfunktionen
 
  1. Motivera varför just du ska vinna.
  2. Besvara frågan: Vad fyller stödhjulet på 110iL för funktion?
1. Jag och min sambo har köpt en stuga där trädgården varit i princip orörd sedan slutet av 90-talet. Denna hade hjälpt oss enormt i vårt projekt!

2. Den ger stöd vid kantklippning.
 
Vore en perfekt 30-års present till min son som precis har köpt villa med uppvuxen trädgård. Många ytor som gränsar mot stängsel, altan och plattläggning där roboten inte kommer åt som behöver trimmas.
Hjulet används vid kantklippning.
 
1. Vore super med en smidig grästrimmer nu när gräsperioden är igång.
Sambon har dessutom förklarat krig mot kirskålen som flödar in över tomtgränsen från grannen/allmänningen. Med en fin trimmer skulle krigsföringen gå mycket smidigare =)

2. Stödhjulet används för att kunna vrida trimmern upp till 90 grader för en enklare kantningsfunktion.
 
1. Med 4 barn som för ett himla liv vore det fruktansvärt skönt med verktyg som gör att de inte behöver överrösta allt man gör.

2. Rulla hjulet längst med där det behöver kantas.
 
1. I takt med att jag får mer besvär med ledvärk så hade en smidigare o lättare trimmer varit guld värd.

2. stödhjulet möjliggör en smidig kanttrimning.
 
1. Jag älskar frugan, och frugan älskar trädgårdsfix!
Vi har en mysig tomt med stenläggning varvat med trädetaljer och gräsmatta.
Tack vare trimmern får man till den där lilla extra finessen.
Och trimmern är väl ändå den roligaste prylen att jobba med eftersom resultatet blir så perfekt.
Vi har även världens bästa grannar som lånar prylar av oss och vi av dom.
Vore toppen att kunna erbjuda Huskvarnas trimmer som "nyhet i garaget"!

2. Kantningsfunktion med integrerat stödhjul - vrid hela nedre delen på trimmer 90 grader för att skära och trimma kanter snabbt och lätt!
 
Behöver en bra trimmer för att snygga till runt buskar och träd!
Stödhjulet för att trimma med precision.
 
Jag har alltid önskat mig kvalitets Greger från Huskvarna för att jag har så mycket gräss att ta hand om.
Micael eriksson
 
1. Vore perfekt till att trimma kanterna närmast häcken, sandlåda och lekstuga efter att roboten gjort sitt.

2. Den är till för att trimma kanterna.
 
boschkenta
1. Behöver raka mig

2. Kantklippning/trimning
 
1. Jag har en gammal bensinare som lever om som reaplan vilket gör mig och grannarna galna. Med en batteridriven kanske man vågar köra trimmern så det inte ser ut som skit hemma då man knappt vågar starta den nuvarande.

2. kantningsfunktion
 
1. Jag hatar min bensindrivna variant och tittat på att byta ut den för mina trädgårdsbehov
2. Det är en kantningsfunktion så att man kan köra maskinen på sidan
 
Med en batteridriven trimmer slipper jag trassla med förlängningskablar och jämfört med en bensindriven behöver jag inte tänka på att alltid ha bensin hemma. Underbart!

Med hjulet får jag lättklippta och snygga kanter.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.