Med en liten med väl eftersatt uteplats som följde med lägenheten så skulle den här prylen göra underverk. Det skulle vara fantastiskt med gräsmatta istället för mossa och kirskål. StödHjulet är till för kantningsfunktionen.

Med en liten med väl eftersatt uteplats som följde med lägenheten så skulle den här prylen göra underverk. Det skulle vara fantastiskt med gräsmatta istället för mossa och kirskål. StödHjulet är till för kantningsfunktionen.
 
1) Skulle äntligen våga ta mig an trimmerjobbet. Eldriven trimmer känns så mycket tryggare och mer behaglig än en vanlig och då kan JAG vara den som trimmar hos oss!
...och ingen trimmar längre ner mina pioner och perenner :D
Men framför allt, då skulle jag packa trimmern i bilen och överraska min mamma med ett arbetsbesök och trimma alla kanter i hennes fina trädgård. Det har hon svårt med och har ingen karl till det jobbet, men en dotter med en trimmer :)
 
1. Jag har precis elektrifierat min arsenal för gräsbekämpning. Grannen har däremot inte gjort det utan där är det röjsågen som brukas. Jag skulle, i händelse av vinst, ge henne den och då blir det en win/win för oss båda
2. Hjulet är en fantastisk detalj som verkligen underlättar vid kantklippning. Jag vill påstå att den även minskar lite på förbrukningen av trimmertråd.
 
Jag har en gammal 18 V trimmer idag, fungerar riktigt dåligt måste jag säga. Alldeles för klen!

Syfte: kanttrimning!
 
J
1. Jag behöver trimma gräset runt mina bisamhällen och dom gillar inte avgaser, då är Husqvarnas eltrimmer super.
2. Den håller en "lagom" distans till gräsytan när man vridit nedre delen 90 grader och ska kanta gräset.
 
1. Min bensindrivna trimmer gav upp ifjol höst. Vore skönt med en batteridriven. Miljövänligt och tystgående.
2. Kantningsfunktion med integrerat stödhjul - vrid hela nedre delen på trimmer 90 grader för att skära och trimma kanter snabbt och lätt!
 
Jag har en tomt med stora höjdskillnader så denna blir perfekt för att komma åt överallt.

Stödhjulet används för kantningsfunktionen
 
Stödhjulet är till för kantklippning.
Med den här batterimaskinen jag sladden slipper och hinner då med en kopp i stället för att dra sladd.
 
1. Jag vill vinna den batteridrivna grästrimmern då jag är en hängiven supporter av Husqvarnas (och Gardenas) trädgårdsprodukter. Kvalité rakt igenom! Grästrimmern skulle komplettera min maskinpark idag bestående av Automover 430x, Gardenas Smart bevattning, elektrisk häcksax med stångsåg för grenar samt Husqvarnas elektriska motorsåg 330i.

2. Stödhjulet används för kantskärningsfunktionen.
 
Jag och min sambo har 3000 m2 tomt. Vi är pensionärer och jag har en påträngande tinnitus som utlöses av t.ex. motorljud, även om jag använder hörselkåpor. Det skulle underlätta enormt för oss båda med en smidig och tystgående Husqvarna trimmer. Gården har flera långa grusgångar som måste kantklippas, då passar det vridbara trimmerhuvudet med stödhjul perfekt för enkel användning.
Mvh. Eva-Lotta och Sten i Leksand
 
Kantningsfunktion med integrerat stödhjul.

Jag har en gammal trimmer som gjort sitt. Denna hade varit kanon, så jag kan få ordning på trädgården igen.
 
1.för att hemma sluta ”stimma” när gräskanter mm skall trimma önskas vinsten till mig då den är en verkligen behövd ”grej”
2.vrider hela nedre delen på trimmer 90 grader för att skära och trimma kanter snabbt och lätt
 
Hunden jagar både trimmer och gräsklippare som är bensinare idag. Kanske kan vara ute samtidigt med denna

Kantklippning
 
1: När tonåringarna varit ute och röjt hela natten och jag på morgonen ska röja kring rabatten, gör jag ingen en tjänst om nån skulle vakna, deras usla humör kommer ingen att sakna.
Alltså vill jag vinna för att slippa, ligga på mage och med kökssaxen klippa.

2: Stödhjulet underlättar trimning och klippning av kanter samt gott morgonhumör..
 
I fyra år har vi haft dubbelt boende medan vi blåste ut huset, sanerade och byggde upp det invändigt igen, en mögelsanering som de flesta andra säger inte går men imorgon väntar vi på leverans av vårt nya kök, snart är vi hemma igen!
Gården har varit helt oprioriterad och det ser nästan ut som att huset är helt öde. Högvuxet ogräs skämmer och markytorna behöver en hel del kärlek, med denna trimmer skulle vi slippa känna oss som byns svarta får.

Stödhjulet används till Kantfunktion/kantklippning :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.