Det står "Vinnaren utses fredag 7 november."
 
Matarese skrev:
Det står "Vinnaren utses fredag 7 november."
Det kunde nog skrivas tydligare. Visst, läser man så kan man ju lista ut att sista tävlingsdag är 6:e november, men det brukar ju ofta vara ett gäng som försöker delta i tävlingar på samma dag som vinnaren redan utsetts så jag tror att många lägger det datum som står på minnet istället för datumet innan det angivna datumet.

Det är väl ingen större grej egentligen, men om tävlingsanordnaren tycker det är okej så kan hon kanske ange "sista tävlingsdag" i tävlingarna framöver så att även de som har missförstått kan konkurrera om de fina priserna. :)
 
Frågan: X - dvs när jag greppar handtaget

Mitt favoritprodukt är batteriet.
Motivering:
Kring det urstarka batteriet alla dessa maskiner kretsar
sedan passande verktyg efter behov jag anskaffar
Så batteriet är det jag allra mest bespetsar
Inget problem jag får så länge verktygen till batteriet passar.
 
  • Gilla
elpaco
  • Laddar…
Jag tycker det är självklart att man inte kan räkna med att bidraget man skickar in samma dag som vinnaren utses kommer att vara med i tävlingen, men jag antar att det finns en möjlighet om man har turen att ha skickat in innan de börjat gå igenom bidragen.

Grattis till vinnaren! =)
 
Svar: X. När du greppar handtaget

Som komplement till skruvdragaren så blir multiverktyget ett bra alternativ
när sommarstugan som saknar ström ska underhållas.
 
Kan inte admin radera alla inlägg efter det som talar om att tävlingen är avslutad och vem som vann och
låsa tråden?
 
Hej hej, precis som Matarese skriver så utses vinnaren på sista dagen av tävlingen, vanligen på förmiddagen. Fram tills dess kan man tävla.

Vi låser inte tråden eftersom vi vill att vinnaren ska meddela när de fått vinsten (i samma tråd) så vi har koll på att de som vi har tävlingen med faktiskt fullföljer.

Så fort vi dragit vinnare markeras tråden som "Avslutad" i rubriken.
 
  • Gilla
soyari och 1 till
  • Laddar…
Har vi fått någon vinnare? En annan sitter ju fortfarande och hoppas då undertecknad inte sett något i tråden än...
 
Se där, här satt man och var lat och orkade inte klicka en sida bak. Tack så mycket.
 
Tur du inte vann då. För är du lat va ska du då mé verktyg té :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.