Svar X, när man greppar handtaget.

Favoriten är multiverktyget.
Finns nog inget verktyg som tillkommit under min levnadstid som faktiskt är lika universellt som det.
Alla borde ha en och jag har ingen. Givetvis felar jag många av de andra också, istället får man låna.
Tänk att få göra som i reklamen, låna ut istället. Det hade varit perfekt.

Tjingeling
 
Svar: När man greppar handtaget

Favvoritverktyg: Multiverktyg Ryobi RMT1801M One+

Motivering: Chefen vill ha tillbaka sitt multiverktyg som jag lånat under snart 6månaders renovering. Mycket jobb kvarstår och jag vet inte hur jag ska klara mig utan ett multiverktyg!
 
X. När du greppar handtaget

Spikpistolen skulle spara mig en massa tid och slit nu när jag har 2200 m pärlspont som skall spikas i tak och vägg.
 
Svar : x
Min gamla skruvdragare gick sönder för 3 veckor sedan , och detta verkar vara en utomordentlig dragare , desutom skulle man inte behöva låna så mycke verktyg av grannarna , men chansen att vinna är förståss mikroskopisk , även om man aldrig varit i närheten att vinna tidigare , byggt huset vi bor i själv , med lånade verktyg av grannarna , så hos mig skulle verktygen komma till nytta .
 
Har köpt hus som visade sig behöva mer kärlek än jag trott. Mycket behöver rivas och jag skulle kunna leka Luke Skywalker med Ryobis tigersåg, alternativt bli Darth Wader när det inte går som jag vill och den mörka sidan kommer fram. :)

Svar: X. När du greppar handtaget
 
Svar; X, när du greppar handtaget.

Spikpistolen är favoriten, ger mest "bang for the buck" eller på svenska; "mest smäll för pengarna". All heder åt min mans snickrande, men jag är trött på att hamra. Åsså vill jag ha mina egna verktyg, åsså ver jag att det är bra och snygg design dessutom, man kan nästan säga lite Tricia Guild grönt, snygga verktyg som passar mina arbetsklädert! MVH/Catharina
 
Svar X När du greppar handtaget.

Favvoritverktyg: Multiverktyg Ryobi RMT1801M One+

Skulle verktygen till min ohejdade stora glädje hamna hos oss kommer många att ha nytta av dem!
De kommer alltid att stå med fulladdat batteri och klara för utlåning till grannarna i byn!
 
Svar: X när du greppar handtaget.

Motivering: Snart går det inte längre att låtsas om att fasadpanelen fortfarande är i fint skick. Det bytet kommer jag inte att greja utan en bra spikpistol. Då gillar jag det här med att ha ett bra batteri till flera maskiner. Man kan undra varför inte alla tillverkare gör så.
 
Svar: X När du greppar tag i handtaget

Motivering: Jag skulle helst ha en spikpistol då det är det enda verktyg min lillebror inte äger och det vore utomordentligt bra att ha ett verktyg han vill låna - då kan han hjälpa mig med mina projekt! När jag nu dessutom planerar att bygga ett nytt hus kommer hans hjälp bli ovärderlig.
 
T
X. När du greppar handtaget

Favoritverktyg: Multiverktyget
Motivering: Multiverktyget, jag har lånat ett tidigare, har verkligen visat sig leva upp till sitt rykte om att vara verktyget du inte visste att du behövde men inte kan vara utan när du väl använt det.
Alla småpyssel och precisionssågningar både hemma och i fjällstugan blir så otroligt mycket enklare med detta verktyg.
 
Svar:
X. När du greppar handtaget

Favoritverktyg:
Tigersåg Ryobi RRS1801M One+

Varför?
Jag har aldrig ägt någon tigersåg, utan alltid lånat av vänner när jag behövt och hade varit trevligt med en egen då dom är riktigt bra och jag faktiskt behöver använda en ibland. Om inte annat får jag nog köpa en snart annars ;)
 
Svar: X - När man greppar handtaget.
Favoritverktyget är borrskruvdragaren.
Vi kommer att behöva denna när vi ska bygga en snygg trätrall till vår balkong. Viktigt med ett bra verktyg när man bygger så att det blir effektivt och roligt.
 
X. När du greppar handtaget

Svårt att välja en när man vill ha allt, dock blir skruvdragaren favoriten. Ett verktyg man kan ha till nästan allt. När Ryobis grejor både är snyggare än blåa och har hög kvaliete blir det inte sämre !
 
Svar: X . När du greppar handtaget.

Min favorit är definitivt spikpistolen! Den skulle skona min arma arm som är försedd med tennisarmbåge.
 
Redigerat:
Svar: X. När du greppar handtaget

Jag skulle helst vilja ha borrskruvdragaren.
Jag har precis köp min mors föräldragård, mitt första egna boende. Med två hus och en stor ladugård, alla med stort renoveringsbehov skulle det vara perfekt med egna verktyg.
 
Redigerat:
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.