Svar alternativ X

Varför: Jag har aldrig ägt en cirkelsåg i hela mitt liv men jag måste ha en nu för att fasaden måste bytas ut i sommar. Pengarna i årets budget är redan slut pga fönsterbyten och badrumsrenoveringar.
 
svaret är x.
Äntligen en rejäl batteridriven cirkelsåg! Har avverkat ett antal sågar men nu önskar jag en såg som är lätt när musklerna blir mindre.
 
Rätt svar: X

Mitt första hus någonsin är färdigbyggt!
Nu återstår bara finliret!
Finlir med en kraftfull cireklsåg...!?
Jo, jag ska ju såga upp stora fack utomhus i husets baldakindel och bygga dolda hyllor för stora golvhögtalare som ska få sprida sommarens partymusik...!!
Pengarna börjar tryta och nu sneglar jag plötsligt på budgetalternativ från Biltema och Jula men frågan är om jag ens har råd med dem!
En fantastisk, sladdlös maskin hade ju varit perfekt för en sådan märklig operation!
Och sedan är det ju bara att fortsätta!
Med fler både märkliga och ordinära projekt!
Tills batteriet tar slut!
Men då bara laddar jag ju...!
Suck.....
 
Svar: x

En magisk maskin från Flex, som kommen från Magica de Hex
 
Svar: X

Skulle vara trevligt med en ny sladlös såg till sommarens renoveringar.
 
Svar: X

Så många gånger man försökt vinna nåt i en tävling utan att lyckas, den här skulle sitta som en smäck! Som så många andra här har jag en del projekt på gång. Med två småbarn hemma så behöver jag verkligen den här sågen, eftersom de små luckor av tid som finns blir mycket lättare att utnyttja när verktygen är sladdlösa!
 
Svar: X

Med inte ens halva stommen klar så börjar handsågningen ta ut sin rätt.
Att för en gångs skull också hålla en ”deadline” mot familjen hade även det suttit fint.

94d414c2-ad70-4dea-b05f-ec62db1237e1.png
 
Svaren är: X

Har byggt en Pergola redan och nu ska det bli en stor altan med balkong ovanför till huset. Hade blivit perfekt som uppvärmning innan nästa års garagebygge.

/Robert
 
Rätt svar är: X
Med perfektion som krav,
är semesterprojektet ett outtömligt hav,
och eftersom min cirkelsåg tappat precision och styrka,
skulle vinsten bli sommarens supervinst att dyrka.
 
Mitt svar är X.

Har saknat en bra cirkelsåg i flera år och en batteridriven vore ju guld värd.
Har nu tre barnbarn där den äldsta är fyra år så det börjar bli dags att göra lite projekt för dom i sommar, Det ska bli sandlåda, gungställning och kanske en koja som dom kan använda när dom hälsar på. Förhoppningsvis får jag hjälp av de två äldsta killarna för dom gillar verkligen att snickra.
/Anders
 
Svar x

Jag kom, jag SÅG, jag segrade? Har aldrig vunnit något i hela mitt liv, har aldrig ägt en cirkelsåg i hela mitt liv, har aldrig haft så fruktansvärt många byggprojekt framför mig i hela mitt liv som nu, har aldrig någonsin behövt en cirkelsåg så mycket i mitt liv som nu. Jag behöver denna såg helt enkelt!
 
Hej hopp

Svaret är: X. 0°/22,5°/45°/50°

Jag har låååångt gånga planer på att ta över föräldrahemmet så snart de inser att de är för gamla och huset/tomten för stort för att ta hand om.
Är redan där var och varannan helg för att fixa och hålla på då mina kära föräldrar inte klarar av allt längre.
Så i sommar har jag föreslagit att det ska byggas ett stort trädäck framför huset, den lilla gräsytan som är där används inte och det blir så mycket bättre med trä, kan glasa in en del av den. PÅ detta sätt kommer jag ha det trädäck jag vill ha den dagen huset blir mitt.

Nu låter jag hemsk kanske. :)
Men jag kommer inte kicka ut dem, och jag hjälper mer än gärna till där hemma så att de kan bo kvar i sitt hus så länge som möjligt. Men jag har en tanke med allt som görs så att det även ska passa mig och min familj i framtiden.

Så denna lilla såg kommer bli min räddning i sommar, och många år framöver....

Ha det fint!
Tommy
 
Svar: X
Skulle underlätta för att starta upp ett önskat sommarprojekt i form av en altan. Är en ny husägare utan några maskiner.
 
X. 0°/22,5°/45°/50°

Min semester börjar nästa vecka och i år blir det mycket att göra under semestern. Planen är att bygga ihop ett mindre växthus och ett par större blomlådor. Hinner jag med så skulle jag även vilja bygga en bänk att ha bredvid grillen och ett tak för luftvärmepumpen.
Att ha en cirkelsåg som är batteridriven skulle vara så otroligt tacksamt, dessutom av Flex som är kvalitetsprylar.
Vore guld att påbörja min semester med ett nytt fint verktyg:)
 
SVAR: X. 0°/22,5°/45°/50°

Nu när sommarn är här och byte av fasad, fönster och tak nalkas önskas all fördel man kan få, detta batteridrivna kraftpaket hade räddat mig från många svordomar kring sladdar som hoppat ut :).


Med vänlig hälsning
Leif





 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.