Skenan är 1,6m.
Den blir perfekt när våra, 110st till antalet, spånkivor till tillbyggnaden ska kapas till. //Andreas -Anders Öfvergårds nästa case...
 
1,6 meter! Jag vill ta nästa steg i mitt möbelsnickeri men garaget är för litet för att skaffa ordentliga maskiner, en sänksåg är dock den perfekta kompromissen. Tackar som frågar!
 
Svar: 1.6m

Årets julklapp till min kära hustru! Mycket bättre än mobiltelefonlåda ...
 
Skenan är 1,6 m!

Med en 7-8 år gammal budgetsåg, som glappar och startar ungefär var tredje gång jag trycker in knappen, och med en skena som saknar gummilist samt ”tassarna” på undersidan, skulle jag kyssa jultomten och skicka julkort till Byggahus och Proffsmagasinet om denna blev min! ...om nu jultomten finns..?
 
1.6 meter!!

Har länge funderat på att investera i någon form av kap/cirkelsåg. Efter att ha läst om kittet på Proffsmagasinet förstår jag att detta är vad jag behöver, precision och smidighet i ett! Hädanefter hoppas jag slippa sneda snitt och skeva konstruktioner.
 
T
Svar 1,6 meter.

Vinner jag så ska jag lämna tillbaka svärfars cirkelsåg :love:
Han fick den i födelsedagspresent för 2 år sen och det är bara jag som använt den, kanske är läge att han får tillbaka den snart :D
 
Svar: 2 1.6m

Har köpt ett litet renoveringsobjekt i form av en kolonistuga på 27kvm. Vore drömmen att få en ny leksak till maskinparken. Dags för finliret inomhus till våren. Följ oss gärna på Instagram, Salladsgången12.
 
Styrskenan är 1,6 m lång!
Jag vill vinna den här och ge min sambo den som en julklapp!
Jag kommer aldrig att ha råd att ge honom en så dyr julklapp som han så väl är värd! ✊
 
1,6 m
Då min Bosch cirkelsåg från 1997 börjar bli trött o sliten skulle jag vilja förnya maskinparken med en GKT 55 GCE. Den skulle få en betydelsefull och efterlängtad plats i min maskinpark.
 
Svar: 1,6 m

Trött, fet o femtio med pågående husbyggnadsprojekt som pågått i tio år. Googlar mig fram genom alla faser o lyckas med undermåliga verktyg o maskiner ändå med långa mellanrum slutföra moment!
En sänksåg skulle vara som vatten i öknen för en hängiven amatör som aldrig ger sig, men med barn o sambo som snart tappar orken....
 
Svar: 1,6 meter.
Motivering: en sänksåg är det stora hålet i den lilla maskinparken vi har. Frugan låter mig inte köpa fler verktyg så måste smyga in dem i snickarboa!
 
Svar 1,6 m

Den skulle vara en bra extra födelsedagspresent till min man, som övertygat mig om att vi kan renovera trots sparsamt med verktyg. Efter att ha bott in oss i två år står nu byte av bänkskivor i köket på tur, fönsterbyten, renovering av innervägg, isolering och inredning av vind, golvläggning, resning av innerväggar och platsbyggda garderober på tur. Tilläggsisolering och ny panel på en sida, samt ny terass hoppas vi kunna klara till sommaren. Det blir både lättare och roligare med bra verktyg!
 
Svar 1,6M
Verkstads plattan är klar och till våren ska det börjas byggas i lösvirke hade då varit fint med en riktig proffs såg till hjälp!
 
Skenan är 1,6m.

Vi bygger vårt nya hus från grunden i lösvirke.
Under julhelgen ska köket monteras och en sänksåg från Bosch skulle underlätta kapning av bl.a stödsidor och takanslutningar.
Har blivit en hel del prylar från proffsmagasinet i samband med att bygget drog igång, alltid bra priser och snabba leveranser.

Mvh nybyggarn
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.