Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Tävling: Njut av myggfria sommarkvällar med Ryobis nya Myggskydd!
[bild]


Den här veckans vinst är en ny produkt från Ryobi, det batteridrivna myggskyddet RBR180013 som ger en myggfri zon på hela 20 m2. I vinsten ingår dessutom ett ONE+ 18V-batteri, laddare och refill av den aktiva skyddsprodukten. Myggskyddet har även en inbyggd LED-lanterna med tre ljusnivåer som skapar stämning eller lyser upp när du behöver bättre sikt. En 2-i-1-lösning för att både hålla insekterna borta samtidigt som du kan njuta av varma sommarkvällar även när solen gått ner.

Totalt värde: ca 1 000 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.
Fråga: Vad är det som gör att myggen håller sig borta när du satt igång ditt Myggskydd från Ryobi? Svaret hittar du här: [länk]

  1. Gaspatroner
  2. Doftmatta
  3. Elgaller
Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses måndagen den 24 juni.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 28 juni, då vi sedan stänger för semester.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från Ryobi. Meddela mig gärna när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Ryobi för att de sponsrar den här tävlingen.
Rätt svar är 1: Matta med doft
Jag vill vinna för att jag ska kunna sitta ute och njuta av sommarkvällarna så länge som möjligt. Sjukt mycket mygg för jag bor, mitt i skogen
 
2. Doftmatta. Har redan tänkt införskaffa någon form av apparat som håller myggen borta eller tar kol på dom men med stundande bröllop i september så ligger dom flesta inköpen på is. Stora sonen är dessutom allergisk mot mygg och får stora bölder av ett enda litet myggbett, han har kort och gott väldigt ont av det. Vi bor dessutom precis vid en damm så mygg finns det mer än gott om
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Tävling: Njut av myggfria sommarkvällar med Ryobis nya Myggskydd!doftmatta
Gillar Ryobi, har flera produkter, vore toppen att kunna slippa mygg och kunna använda batteriet till flera saker.

[bild]


Den här veckans vinst är en ny produkt från Ryobi, det batteridrivna myggskyddet RBR180013 som ger en myggfri zon på hela 20 m2. I vinsten ingår dessutom ett ONE+ 18V-batteri, laddare och refill av den aktiva skyddsprodukten. Myggskyddet har även en inbyggd LED-lanterna med tre ljusnivåer som skapar stämning eller lyser upp när du behöver bättre sikt. En 2-i-1-lösning för att både hålla insekterna borta samtidigt som du kan njuta av varma sommarkvällar även när solen gått ner.

Totalt värde: ca 1 000 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.
Fråga: Vad är det som gör att myggen håller sig borta när du satt igång ditt Myggskydd från Ryobi? Svaret hittar du här: [länk]

  1. Gaspatroner
  2. Doftmatta
  3. Elgaller
Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses måndagen den 24 juni.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 28 juni, då vi sedan stänger för semester.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från Ryobi. Meddela mig gärna när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Ryobi för att de sponsrar den här tävlingen.
 
2. doftmatta

Min dotter har blivit allergisk mot stick från insekter och kan knappt vara utomhus. En sån här maskin kanske faktiskt kunde hjälpa vår treåring att vara ute lite mer.
 
Svar: 2, doftmatta.

Ropen skalla, Ryobis myggskydd åt alla! Men i det här fallet till oss här hemma så att vi kan njuta av sommarkvällarna ostörda av mygg! :)
 
2. Doftmatta

Vill förlänga kvällarna i sommar, och utan mygg
 
Alt 2.

Sånt där är bara bluff, eller bevisa motsatsen
 
2 Doftmatta
Vem vill inte sitta i lugn och ro på uteplatsen och avnjuta god mat med dryck i lugn och ro.
 
2 doftmatta

Installerat myggnät för att kunna vidtas inomhus. Nu behövs bara något för att kunna vistas utomhus också...
 
Rätt svar: 2. matta
Då jag råkar befinna mig i norra Norrlands inland hela somrarna så skulle ett Ryobi Myggskydd verkligen vara guld värd, särskilt under de ljusa härliga kvällarna och nätterna.
 
Svar: 2 Doftmatta
Tänk så underbart det skulle vara att kunna njuta av ljumma sommarkvällar utan dessa surrande, stickande och irreterade små varelser =LYX !
 
2 doftmatta

Med 20m² passar det perfekt till husvagnen när vi är ute med killarna i sommar och njuter av naturen. Skulle vara jätte skönt att få slippa mygg och knott.
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Tävling: Njut av myggfria sommarkvällar med Ryobis nya Myggskydd!
[bild]


Den här veckans vinst är en ny produkt från Ryobi, det batteridrivna myggskyddet RBR180013 som ger en myggfri zon på hela 20 m2. I vinsten ingår dessutom ett ONE+ 18V-batteri, laddare och refill av den aktiva skyddsprodukten. Myggskyddet har även en inbyggd LED-lanterna med tre ljusnivåer som skapar stämning eller lyser upp när du behöver bättre sikt. En 2-i-1-lösning för att både hålla insekterna borta samtidigt som du kan njuta av varma sommarkvällar även när solen gått ner.

Totalt värde: ca 1 000 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.
Fråga: Vad är det som gör att myggen håller sig borta när du satt igång ditt Myggskydd från Ryobi? Svaret hittar du här: [länk]

  1. Gaspatroner
  2. Doftmatta
  3. Elgaller
Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses måndagen den 24 juni.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 28 juni, då vi sedan stänger för semester.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från Ryobi. Meddela mig gärna när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Ryobi för att de sponsrar den här tävlingen.
Doftmatte. Skulle göre livet mer bekvämt. Jeg skulle vinner fordi jeg er trofast Ryobi-fan :)
 
2. doftmatta

Kombinationen att bo i ett litet mygghål samt ha en fotbollstokig grabb som älskar att spela fotboll hela kvällarna är inte det bästa för pappan som får stå i mål varje kväll.

Uppätna ben är mer regel än undantag på sommaren.
 
Rätt svar är ”doftmatta”

Myggen älskar min dotter.
Denna lilla produkt hade varit suverän för henne att ha med sig när hon ska leka och hoppa på studsmattan om kvällarna.
Helt suveränt att den är portabel och drivs av ett one+ batteri Bra jobbat Ryobi!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.