Rätt svar: -1,5 - 46,5 °

Min nuvarande bordssåg från Einhell är som det låter ett riktigt HELL att jobba med. Helt omöjligt att såga rakt med det dåliga anhållet, nu när husbygget går mot mer finlir vore det riktigt kul med en kvalitetssåg. Vinner jag kan jag lotta ut helvetessågen till någon olycklig förlorare i denna tävling.
 
Svar: -1.5 till 46.5 grader.

En sån vore kalas att ha till stundande badrums och ladugårds renovering.
 
Svaret är - 1,5°-46,5°

Till sommaren skulle jag verkligen behöva en bordscirkelsåg till att bygga vedbod och ett stort trädäck runt tre av husets fyra sidor. Jag har varit på jakt efter en ända sedan 2015 men det har aldrig blivit av, och nu när börsen dyker ser jag ett inköp som ännu mer fjärran än någonsin.
 
Svar: Klingans svängningsområde är:-1,5 - 46,5 °

Har idag en Metabo kap och gersåg som jag älskar, men det uppstår ofta problem när jag ska såga brädor på längden.
Då kommer detta kvalité bordsåg till bra nytta.
Att den dessutom är smidig att flytta så man kan ta ut den ifrån garaget och rulla till andra sidan huset när jag ska göra förråds bygge där så underlättar det enormt mycket.
Hoppas hoppas.....på denna sågs hjälp!!!
 
A
Sågklingans svängningsområde -1,5 - 46,5 °

Äger ingen cirkelsåg. Har en sticksåg som halvt gett upp pga tuff användning ute. Skulle behöva en bra cirkelsåg/bordssåg för att renovera trappan inne och äntligen komma till skott och bygga trädäcket ute. Hopfällbarheten vore perfekt, då garaget får agera tillfällig snickeriverkstad när arbete ska ske. Har inga större förvaringsytor för husera en normal bordssåg.
 
  • En inomhustrappa med vita steg och svarta mattor, behov av renovering som kan kräva en cirkel- eller bordssåg.
Svar: sågklingans svängningsområde -1,5 - 46,5°

Skulle va grymt att bli ägare till denna proffssåg, den kommer verkligen få gå varm då det är dax att fixa lite... som att renovera lilla toaletten, platsbygga en bokhylla i Djungelrummet, fixa väggarna i Salen, göra en verksta i ladan, bygga altan, pergola och bastu med soldäck. Iordningställa kallvinden och bygga det efterlängtade tornrummet som kommer inhysa husets badrum... enda badrum..
Och mycket mycket mer...
 
Redigerat:
Svar: Klingans svängningsområde är:-1,5 - 46,5 °

Vinner jag den här har jag två hus som ska byggas bums... katten har länge klagat på vädret och behöver ett varmare hus och gräsklipparen protesterar genom okynnesklippning av blomrabatten.
Så det vore toppen att få ta del av en robust och gedigen maskin i dessa två projekt.
 
Svar: Klingans svängningsområde är:-1,5 - 46,5 °

motivering: Med projekt som att bygga ett hönshus med western tema, bygga flytbrygga, altan och massa andra utomhusprojekt till våren/sommaren så hade denna såg varit ett superbt hjälpmedel. Äntligen skulle jag kunna fixa en bräda med ett V utsågat på långsidan för att sätta i utloppet i dammen. Mina tidigare försök har misslyckats med att brädorna ska passa i varandra så har blivit av med 2 st vid översvämningar :)
 
Klingans svängningsområde är:-1,5 - 46,5 ° enligt alla, självklart ids jag inte kolla utan förutsätter att andra ha rätt.
Är tveksam att jag vill vinna denna, min fru kommer att, med onda blicken, fråga "Å var tänker du förvara den där?" Återstår att gömma den i garaget och när jag använder den säga "jag lånade av grannen". Panik när grannen ser vad jag har och kommer för att låna! Nä det blir bara trassel.
 
H
Svängningsområdet är -1,5 - 46,5 °

Jag vill vara värst på verktyg på området tack vare
Proffsmagasinet.se
 
Svaret är: -1,5 - 46,5 °

Jag har nyss flyttat till hus och ska sätta igång med diverse renoveringar. Skulle verkligen behöva en bra såg men budgeten räcker tyvärr inte. Att vinna sågen skulle sitta som en smäck!
 
Sågklingans svängningsområde -1,5 - 46,5 °

Håller på och renoverar ett gammalt hus från 30 talet. Inte mycket gjort senaste åren så samtliga rum måste renoveras, så att ha en sån här såg skulle underlätta mitt arbete väldigt mycket med att bygga upp huset till ett fint skick för familjen och bo i. Är ändå 200kvm och renovera på både insida och utsida.
 
Rätt svar: -1,5 - 46,5 °

Byggnationen av fritidshuset börjar i maj så en sådan här såg hade varit drömmen....
 
Svar: -1,5 - 46,5 °

Är precis i starten med att bygga nytt hus, kommer göra i stort sett allt själva efter stomresning. Den här sågen hade suttit riktigt fint och skulle hjälpa mycket.
 
Svar: -1,5 - 46,5 °

Nu när man har blivit husägare i ett gammalt hus där många vinklar måste anpassas skulle denna passa perfekt.
Just nu kör jag en gammal cirkelsåg som inte utför jobbet rätt, de har blivit många svordomar och nyköpt material som inte hade behövts om man hade denna maskin.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.