Motivering: kanske för att jag aldrig ägt en batteridriven maskin så det vore kanske dags att prova
:):
 
2008 förgylldes verktygsmarknaden i Sverige med Makita!

Min gamla trotjänare förmår knappt att dra de 35-40 skruv som går till en enkelgips. Skruvning av grövre virke är inte heller att tala om längre... Men tänk på allt vi åstadkommit. Allt jag önskar mig nu är en ny arbetshäst som jag om 6-7 år ser tillbaka på med samma känsla, men utan behovet att byta... Jag tror den heter Makita.
 
Svar: 1

Till våren har jag bestämt mig att jag skall bygga vår nya veranda. Det är mycket annat som skall hinnas med också bland annat bröllop, smekmånad så däremellan skall jag också ha hunnit bygga verandan och då behöver jag verktyg som jag kan lita på!
 
Svar 1: 2008
Det är kanske för mycket att hoppas, men det vore skönt att nån gång kunna använda riktigt bra grejor. Man hinner ju aldrig spara ihop så mycket innan behovet uppstår - så det blir ofta mer mediokra produkter.
 
Svar 1. Min sambo skulle verkligen behöva en ny skruvdragare och han skulle bli så himla glad för en makita som är hans favorit märke.
 
svar: 1 år 2008

Makita var det bästa alternativet då jag byggde hus med deras breda sortiment på 18V maskiner och dom blir bara bättre. Nu på senare tid har min skruvdragare efter 5 års hårt arbete i både ur och skur börjat göra sina sista varv så skulle denna maskin passa ypperligt=)

mvh Ville
 
Svaret är 1 2008

Min gröna trotjänare från Bosch har gjort god tjänst sedan 1996 men efter vinterns badrumsbygge har den varit tvungen att ge upp. Det visade sig att för att blanda flytspackel, fix och fog skall man helst ha piggare grejer annars börjar det lukta illa när de brinner upp.
Så nu hoppas jag vinna en riktig borrskruvdragare som håller i minst 20 år till så kan jag köpa en blandare som faktiskt är byggd för ändamålet.
 
Svar på fråga 1 = 2008
Motivering
Skulle bli en fantastisk kompis till mina övriga batteridrivna maskiner
 
2008!

Jag har precis blivit egen företagare, så utgifter är min fiende för tillfället.
 
Svaret är 2008. Då jag inte planerar att bygga något nu i år, får ni gärna ge mig denna maskin - för då kommer återstoden av året bli fyllt med byggen!
 
Svar: 1

Nytt (för oss) hus behöver nya verktyg, Makita är bra prylar!
 
Svar 1 2008 Jag bara måste ha den
 
När jag nu ska bygga en altan på 160m2 och en friggebod på 18m2 behövs rejäla maskiner som kan klara jobbet. Tror inte min gamla b....&d..... det jobbet. Så med en kraftfull Makita kommer jobbet gå mycket fortare och bli mycket roligare.
 
Svar på frågan: 1) 2008 etablerades Makita i Sverige.

På min 80-tals-Makita
kan tidens tand ej slita!
Min gamla borrmaskin
är ännu lika fin.
Erfaren säger jag nu om Makita:
På DETTA varumärke kan man lita.
 
Min man fyller år den 30 april, och det hade varit kul att kunna glädja honom med denna fina skruvdragare. "Om du ska på någon lita, är det den som håller i en Makita".
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.