Tack så mycket för vinsten, fredagen den 13:e kan också vara en lyckodag.....(y)
 
  • Gilla
Karelen och 3 till
  • Laddar…
Rätt svar är 1. 2008 ( september om jag inte har helt fel) ;)
Motivering: Om ca två månader börjar vi göra en tillbyggnad på 58m2 och vår gamla DeWalt borde få pensionera sig nu! Dessutom har jag våta drömmar om att äga en Makita-dragare! Snälla uppfyll en stackars tös enda dröm!!!
 
Jag skulle gärna vilja ha en sådan dragare. Gjorde ett stort altan jobb och fick låna min brors makita drsgare och allt bygge gick som en dans.vlille gärna inte lämna tillbaka den sen och pengarna fanns inte senare fick jag köpa ett paket av märket metabo dragaren höll max 1 år så garant fanns kvar men hittade ej kvittot.efter att vänt upp och ner på huset så fan jag ej det.
 
Elina Blom Westergren skrev:
Juryn har efter långt arbete lyckats få ner de sex finalisterna till en enda. Och veckans vinnare är ingen mindre än vår medlem Roli, som nu ska få lägga sin sladdborrmaskin på hyllan och fixa altanen med en alldeles sprillans ny Makitamodell. Stort grattis :D!
Får man fråga vilka sex som var finalister? Kan vara intressant att veta och kan kanske vara bra att skriva ut vilka som är jury, inte för hot för ej vunnet pris ;) utan för att anpassa svaret efter vilka juryn representerar.
 
Redigerat:
  • Gilla
Karelen
  • Laddar…
Nu har den kommit! Tack än en gång.

Makita.jpg
 
roli skrev:
Nu har den kommit! Tack än en gång.
...
Nu vill vi se lite resultat också! Bilder, bilder, bilder :rolleyes:
 
Det skall väl gå att fixa, men inte i den här tråden..... Nu är i alla fall maskinen fixad, blir det sedan lite varmare ute så skall även altanen få sig en uppdatering.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.