Svar 1 - Makita etablerades 2008 i Sverige.

Motivering:
Efter att ha förstörd en mängd billigare skruvdragare har jag ingen just nu och behöver fortfarande renoveras en del hemma i bostaden!
 
Svar: Makita etablerades 2008 i Sverige.

Två lägenheter har renoverats utan ordentlig skruvdragare, andra verktyg har hamnat före på inköpslistan. Efter att efter lång tids husletande skrevs kontraktet för några dagar sedan, jag inser nu att detta kommer kräva en riktig skruvdragare, möjligheten att vinna just denna Makita just nu vore en dröm, säkert för bra för att vara sann.
 
Svar 1 - Makita etablerades 2008 i Sverige.

Det finns fortfarande mycket att göra i vårt hem de närmaste åren, och det är svårt att klara sig utan en riktigt bra skruvdragare, därför vore vinsten perfekt :)
 
Svar: Makita etablerades 2008 i Sverige

Motivering: Ska dra igång renovering och uppsättning av gips i vårat boende på 4 rum och kök och har idag en borrmaskin med sladd. De orden som kommer fram tack vare sladden som fastnar överallt eller inte för att tala om när den helt plötsligt är för kort ska jag nog hålla för mig själv. Så att vinna denna maskin från Makita, skulle vara en dröm både för mig och alla nära och kära omkring mig som då slipper höra mig när jag röjer runt med sladden.
 
September 2008.
Köpte en finare dewalt när jag byggde mitt eget hus 2005. Den har gjort sitt nu när huset står klart. Som husägare måste man han en skruvdragare av bättre kvalitet. Det är ett måste enligt mig. Därav mitt stora intresse för denna dragare.
Mvh
Marcus
 
2008 etablerade sig Makita i Sverige.

Jag vill vinna maskinen för att jag är trött på de billiga märkena som jag hitintills ägt. Klena och batteriet håller inte länge. Låt de som har råd, köpa sina maskiner och ge en fattig hemmasnickare vinsten! :wow:
 
Svar: 2008

Jag skulle vilja ge den till min lillebror som nyligen köpt hus men ännu ej haft möjlighet att köpa en skruvdragare. Då skulle jag slippa att låna ut mina 😃
 
Svar nr1: 2008
Är i stort behov av en riktig skruvdragare nu när min lilla familj blivit ägare till en 30-talsvilla med relativt saftiga renoveringsbehov.
Förra årets projekt (hönshus till svärmor) kunde ha underlättats betydligt om det funnits verktyg av "Makita-klass" att tillgå!

Håller tummarna!
 
Svar 1!
Haft ett ohyggligt shoppingbegär på sistone. Sparar till renovering i sommar och lever på extremsmalbudget för att slippa blanda in min otrevliga banktant. Denna hade garanterat stillat begäret. Samt att den kommer till användning vid renoveringen. Använder Makita på jobbet och är jättenöjd. Men för snål för att köpa egna grejer :)
 
Svar: Otroligt nog etablerades inte Makita i Sverige förens 2008.

Min far och jag har haft Makita skruvdragare så länge jag kan minnas, Nu fyller han 75 och har önskat sig en Ny skruvdragare. Oavsett om jag vinner eller inte kommer han få en ny Makita. Det vore helt oslagbart att på hans födelsedag kunna säga -grattis Farsan, den här är du ensam om!
 
Svar nummer 1: 2008 är rätt. Ligger med foten högt efter att precis brutit långtån. Hade blivit så innerligt glad om jag vann och kunde snabbare bli klar med evighetsprojektet min platsbyggda garderob. Makita is magic:))
 
Svaret är 1: 2008.

Motivering:

Det skulle vara roligt att få använda något med riktigt bra kvalitet i mina hobbyarbeten och jag har hört talas om att Makita är en av dem. Chiquita Makita!
 
Svar 1: 2008

Hade suttit fint med en ny makita då min vart stulen på när vi höll på och laga garagetaket... (var inne 5min och på den tiden hade någon tydligen lite för långa fingrar). Så nu får jag köra med min gamla jula skruvdragare som inte har några muskler alls...
 
Svar: 1

Den Makitan jag har
Gick i många dar

Motorn byttes ut en kväll
Sen blev dragaren åter snäll

Men så plötsligt en dag
Blev den väldigt svag

Motorn den snurrade som få
Men växellådan var slut då

Nu har Makitan gått i pension
Och jag måste leta en ny version

I två renoveringar har gått hårt
Inte ett enda jobb har varit för svårt

Om en vinst i tävlingen jag ska drömma
Jag hoppas juryn rättvist nu ska döma

Härmed jag mitt svar har lämnat in
Och hoppas Makitan blir min
 
Svar: 1
Ja, som alla andra behöver även jag en redig skruvdragare, då den gamla lämnat in för gott. Har både villa och sommarhus så det är mycket jobb hela tiden, och barnens trevånings trädkoja behöver nog en våning till.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.