RoTe
Gissar att du är en av dom som älskar att spraya ner andra bilar på vägarna. När man kör en nytvättad finbil som är prickfritt ren kommer det alltid nåt jävla kioskmongo och ska köra full patte på vindrutespolningen framför...
 
  • Wow
  • Haha
  • Gilla
frasen_36 och 2 till
  • Laddar…
Varför plockar du ut din garage queen på allmän väg? Skaffa täckt släp och dra den till bilshowen som normalt folk.
 
  • Gilla
  • Haha
frasen_36 och 4 till
  • Laddar…
RoTe
Är det för mycket begärt att vilja ha en ren bil? Varför sprutar man med spolarvätska mitt i högsommaren? Det tar inte bort några insekter ändå. Spolarvätska är till för saltslask.
 
Nissens
  • Gilla
Kuslake
  • Laddar…
RoTe
Nissens Nissens skrev:
Det finns spolarvätska för sommarbruk…
Hjälper den då? Tycker den behöver tid att lösa upp insekterna på om den ska ha nån chans.
 
RoTe
Jag menade att det inte finns någon anledning att spola spolarvätska på sommaren eftersom det inte får rent en ruta med insekter. Folk verkar tycka det är extra kul när man kör utan tak bakom.
 
RoTe RoTe skrev:
Gissar att du är en av dom som älskar att spraya ner andra bilar på vägarna. När man kör en nytvättad finbil som är prickfritt ren kommer det alltid nåt jävla kioskmongo och ska köra full patte på vindrutespolningen framför...
Du har inte funderat på om du kör för nära bilen framför??
Håll ordentligt med avstånd så är det inget problem, hatar alla som ligger för nära, hade gärna haft vattenkanon bakåt för dom som är ända uppe i kofångaren oavsett hastighet.
 
  • Gilla
husägaren TS och 7 till
  • Laddar…
Nissens
RoTe RoTe skrev:
Jag menade att det inte finns någon anledning att spola spolarvätska på sommaren eftersom det inte får rent en ruta med insekter.
Och då säger du något annat än vad tillverkaren säger, så du får väl prata med dom då.
 
RoTe
A Argastesnickaren skrev:
Du har inte funderat på om du kör för nära bilen framför??
Håll ordentligt med avstånd så är det inget problem, hatar alla som ligger för nära, hade gärna haft vattenkanon bakåt för dom som är ända uppe i kofångaren oavsett hastighet.
På motorväg kommer sprayen långt som in i hela helvete och kör du med taket nere är det inte så fräscht.
 
RoTe
Nissens Nissens skrev:
Och då säger du något annat än vad tillverkaren säger, så du får väl prata med dom då.
Jag talar av erfarenhet. Dom som säljer lovar så klart guld och gröna skogar
 
Nissens
RoTe RoTe skrev:
Jag talar av erfarenhet. Dom som säljer lovar så klart guld och gröna skogar
Då får du väl reklamera.
Det var du som påstod att det var till för salt…
 
RoTe
Viktigpetter... Bara idioter sprutar spolarvätska på sommaren. Den som tycker det är kul kan ju göra det framför ett par förortsgrabbar i nedcabbad bil
 
  • Haha
Nissens
  • Laddar…
RoTe RoTe skrev:
Viktigpetter... Bara idioter sprutar spolarvätska på sommaren. Den som tycker det är kul kan ju göra det framför ett par förortsgrabbar i nedcabbad bil
nu i gulregnssäsongen åker torkarna på och sprutar i någon sekund medans jag åker iväg
 
  • Gilla
frause och 1 till
  • Laddar…
Nissens
RoTe RoTe skrev:
Viktigpetter... Bara idioter sprutar spolarvätska på sommaren. Den som tycker det är kul kan ju göra det framför ett par förortsgrabbar i nedcabbad bil
Du är nog helt ensam om att inte använda spolarvätska på sommaren. 😊
 
  • Gilla
husägaren TS och 9 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.