En fastighet är som sagt jorden (om det inte är en 3D-fastighet, vilket vi kan utesluta här).

Ett forum kan mycket väl vara en lämplig plats för tips och trix. I TS fall skulle det nog vara svårt med professionell rådgivning också, då jag tror att de flesta advokater skulle betacka sig för uppdraget av etiska skäl.

Men det är klart, man måste förstås ha en susning om det som diskuteras för att kunna värdera de råd man får. Det har nog TS nu.
 
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
En fastighet är som sagt jorden (om det inte är en 3D-fastighet, vilket vi kan utesluta här).

Ett forum kan mycket väl vara en lämplig plats för tips och trix. I TS fall skulle det nog vara svårt med professionell rådgivning också, då jag tror att de flesta advokater skulle betacka sig för uppdraget av etiska skäl.
självklart är det så , därför pedofiler saknar försvarsadvokater pga etik

suck suck och suck
 
I isobarik skrev:
självklart är det så , därför pedofiler saknar försvarsadvokater pga etik
Det är en helt annan sak att hjälpa någon som redan gjort något att försvara sig och att vara behjälplig med att göra något som eventuellt är brottsligt i sig.

Nu var det länge sedan jag läste tråden, men jag minns det som att TS avsåg att svinga rätt vilt. Det tror jag att han får svårt att få ett professionellt ombud att hjälpa honom med.

Att försvara en brottsling är något helt annat.
 
  • Gilla
Fairlane och 2 till
  • Laddar…
Tror nog denna insändare, är den mest korkade av alla.
 
Nissens
P Peternow skrev:
Tror nog denna insändare, är den mest korkade av alla.
Menar du den du precis gjorde så håller jag med dig till 100%
 
  • Haha
Lucif3r och 1 till
  • Laddar…
O Olle117 skrev:
Okok. Ville bara ha råd och tips. Vad ni skulle gjort. Kommer nog gå vidare och kriga lite.
Du har ju tillgång till huset i din egenskap av delägare. Råka bränna ner det. Då upphör alla avtal.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.