Någon som har tips på en prisvärd elektriker i Stockholm. Vi ska bygga väggar själv på ovanvåningen, men behöver en elektriker som drar elen.
/Vimsingen

Voltens EL är bra och prisvärda

sök på localears.com eller likn sajt.

Jag är hittils väldigt nöjd med Net Eltjänst, ett litet företag som har gjort mitt kök nu i dagarna.

Vi har använt DISEL AB några gånger och varit väldigt nöjda med det arbetet. Mer info: https://diselab.se/

Mvh Mackk

• Gilla
BirgitS
  • Laddar…
Jag har anlitat Svanströms ett par gånger för brådskande saker och tycker det fungerat bra. Inte billigast i stan, men i prisvärdet ingår även kundservice, tillgänglighet mm tycker jag personligen. Vår lokala elfirma har varit lite varierat med några bra jobb, medan andra varit sisådär så vågar inte riktigt rekommendera därför. Egentligen är det ju vilken specifik elektriker (person) man får viktigare än firman om du frågar mig.

• Gilla
BirgitS
  • Laddar…
M Mackk skrev:
Vi har använt DISEL AB några gånger och varit väldigt nöjda med det arbetet. Mer info: [länk]

Mvh Mackk
Jag insåg nu att jag var flera år för sent ute med mitt svar. Jag vet inte varför tråden dök upp gör mig.
Mvh Mackk

BirgitS
M Mackk skrev:
Jag insåg nu att jag var flera år för sent ute med mitt svar. Jag vet inte varför tråden dök upp gör mig.
Mvh Mackk
Det spelar väl ingen roll för om tråden ska vara till nytta framöver så bör ju tipsen inte vara jättegamla. :)

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.