Milkshaken
Jag har köpt en Stiga Villa president, med Hydrostat och 107cm klippbord...
Kan man göra något roligt med den ??
 
Köpa min snöslunga? har kvar orginal fästen för stiga villa.
 
Glömde att skriva att jag blev för snål, det blev en klippo istället...

Gud va kul det är att gå efter den.
 
Milkshaken
Pedda.... Pris? Bor du i Jkpg? Jag kör dit nästan varje dag,,, (Förlåt morgon) .:)

Har du vikter till den oxå? eller kedjor...

Ni gör ju egna kedjor du och din far, kanske du kan göra en ritning oxå...
 
Milkshaken skrev:
Pedda.... Pris? Bor du i Jkpg? Jag kör dit nästan varje dag,,, (Förlåt morgon) .:)

Har du vikter till den oxå? eller kedjor...

Ni gör ju egna kedjor du och din far, kanske du kan göra en ritning oxå...
Hej!
Jag bor 10mil söder om Jönköping. Skeppshult Stekpannor kanske du känner igen.

Jag har hjulvikter och kedjor till den men inte till stiga utan Husqvarna.
Sommarprkis: ja säg 2000kr så får du med jag kedjor och vikter?
 
Milkshaken
Jo jag vet var Skeppshult ligger, och det är ett bra stycke från den trakten som jag levererar till...
Men vad fasen, det måste väl gå att få ihop på något sätt... Mötas halva vägen kanske? Jag bor i Västerviks Kommun, typ, 20 mil från skeppshult... Men mötas i Vetlanda nån helg kanske?
 
Vet inte, då vill jag nog ha lite mer för slungan + att jag får dra med kärra. den väger ca 75kr.

Detta pris är verkligen billigt. Så slå till och hämta den nu på din semester en dagsutflykt. Mvh.Peter
 
Milkshaken
Jadu peter... Slavar har ingen semester.... Vi skjuts om vi frågar efter ledigt..:)
Skämt åsido så har jag bara en vecka ledigt, v 33 och den går helt och hållet åt till att bygga om taket.... Så då får jag hoppa din, och förlita mig på Blocket istället...

Annars om den är helt ok, och du kan motivera varför du ska sälja den nu efter allt jobb, (Tråden) så kan jag tänka mig att lägga på några hundra till om vi möts halva vägen.
 
Jag skall förmodligen flytta i höst, då jag träffat kärleken på annan ort 25mil bort och hon bor i lgh. Så den släpar jag inte med bort dit. Den är hel och frisk.

Min äkgräsklipparetraktor kommer jag ställa undan i min pappas garage för förvaring under vinter.
Men Vetlanda vet jag inte om det är halva vägen. Vart i Jkpg hade du tänkt dej annars? Jag skall kika på kärra imorgon, ev kan jag låna jobbets.

Mvh.Peter
 
Milkshaken
Kruxet för dig i jkpg blir nog tiden Peter... Jag är där mellan ungefär, 20 över 5 och kvart över 6 PÅ MORGONEN.....

Men vi ska väl lyckas på något sätt att få ihop en affär tycker jag.... Jag är i Vetlanda ungefär runt kl, 10 på förmiddagarna...
Imorgon tisdag är jag ledig, kör Växjö på onsdag... Växjö, mellan ungefär halv 12- 13.00... Torsdag och fredag Jkpg.... samma tid som ovan...
Växjö är ju inte så långt för dig... Typ 6 mil..
 
Jag har 11mil till växjö enkel resa. Kör du lastbil eller? och jönköping har jag 10mil till enkel resa. Värnamo är ju 5mil och det går inte för dej eller?
 
Milkshaken
Ja jag kör lastbil, men är det verkligen 11 mil enkel till Växjö?? Nej jag har så pressat schema att få ut mina varor så någon omväg går inte..... Har lång dag ändå på den turen... Blir svårt att förklara för polisen liksom...
 
Milkshaken
Ja jävlar det är 11 mil, mellan Skeppshult och Växjö... Och 12 mellan Vetlanda och skeppshult...
 
Milkshaken
Sävjö nån eftermiddag.... ?? Jag har då 12 mil, och du 9,5...
 
Du har ingen vän/släkting du kan skicka och köpa den åt dej? Det vore klart smidigast. jag är ledig hela nästa vecka med.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.