Cheesus skrev:
Den där kåken i Sollentuna var ju ganska frän. Men jag tror jag ska starta ett upprop, en Facebookgrupp, maillistor och ett EU-valsparti med en enda fråga som vi ska driva igenom och det är ett totalförbud mot den där guldmosaiken som finns i badrummet.

Precis samma finns på snart sagt varenda Mäkki-Donken och bara utav den anledningen är det bättre att äta hemma.

Att jag sen sett den ute i handeln för 2400 kr kvm gör ju saken än mer viktig att strida mot.
Ja, men det är ju inte husägarnas fel att Makki-Donken valde samma mosaik! :)
Jag valde också guldmosaiken, innan jag sett den någon annanstans. Jag tyckte den var snygg, och tycker fortfarande. Jag hade dock valt något annat idag då den finns på varannan hamburgeria som sagt...
Sen finns det bättre saker att starta upprop mot, glasskiva med tapet bakom i köket tex... ;)

Ja, jag tyckte vi hade en hyffsat unik gästtoa, ända tills dagen jag gick på muggen efter en McFeast-meny... Funderar på att sätta en Ronald McDonald på toastolen. Hade varit rätt kul. :)
 
  • DSC_0067.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat:
Fy f_n vilkett jobb dom hade lagt ner på trollhuset.. :)
 
Det lär väl inte bli ngn rusning med budgivare till det huset ? :S
Men hittar man precis rätt köpare med exakt sådan smak så :)

/K
 
Det där huset borde de ju öppna upp som museeum och ta inträde! Gärna ha några levende "troll" som går runt också. Barnen skulle älska det!! :D
 
Det där är äkta funkis. Det finaste huset jag sett här bland alla coola hus. Vackert, stilfullt, bra genomtänkt, fina detaljer... jag älskar det. Men jag ska inte köpa det.
 
Vete sjutton om jag tycker det är värt pengarna :)

Men det är ett coolt hus helt klart. Riktigt coolt.
 
Sen finns det bättre saker att starta upprop mot, glasskiva med tapet bakom i köket tex... ;)
Varför? Är det inte bra eller är det fult?
 
Lilla jag skrev:
Varför? Är det inte bra eller är det fult?
Säkert jättebra och fult vet jag inte heller, det är upp till var och en. Men jämfört med guldmosaiken så gissar jag att antalet hushåll med glas och tapet är dubbelt så många...
 
Kanske inte så cool men nu är Äntligen hemma huset ute.
Men nästan 12 mille!? Nu har jag inte koll på Lidingö men det låter väldigt mycket.
 
rqu skrev:
Till salu uppe på höjden...
[länk]
[bild]
Fasaden på bilden "Uteplats med kvällssol" ser förfärligt ut. Liksom bilden "Fasad". Endast för hardcore-fans av obehandlat trä, tror jag. Huset gör sig bäst efter solnedgång, sett från sjön.
 
Redigerat:
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.