2 647 läst · 6 svar
3k läst
6 svar
Ekefors
Någon här som bygger eller har byggt med Ekefors.
Planlösningarna känns mycket tilltalande på bla Skytten, har dock tänkt den något större med klädkammare och förrådel.
Planlösningarna känns mycket tilltalande på bla Skytten, har dock tänkt den något större med klädkammare och förrådel.
Hej!nybyggd skrev:
Jag kan INTE hålla med, tvärtom.
Jag och min fru håller som bäst på att bygga ett ekeforshus och är än sålänge mer än nöjda.
Det som avgjorde till ekefors fördel var (förutom pris/prestanda) bla ett bra bemötande och en stor flexibilitet.
Jag rekomenderar verkligen att ni åtminstone bokar ett första möte.
/Henrik
Henrik T skrev:Hej!
Jag kan INTE hålla med, tvärtom.
Jag och min fru håller som bäst på att bygga ett ekeforshus och är än sålänge mer än nöjda.
Det som avgjorde till ekefors fördel var (förutom pris/prestanda) bla ett bra bemötande och en stor flexibilitet.
Jag rekomenderar verkligen att ni åtminstone bokar ett första möte.
/Henrik
Vilket hus bygger ni? planlösningstips?
Hej!
Vi utgick från ett hus som ekefors kallade "Juvelen funkis 1-plan". Det påminner om Ekonomen 142 med pulpettak. Sedan har vi ändrat mycket...
Om du vill ha planlösningen kan du skicka mig ett PM med din mailaddress.
/Henrik
Vi utgick från ett hus som ekefors kallade "Juvelen funkis 1-plan". Det påminner om Ekonomen 142 med pulpettak. Sedan har vi ändrat mycket...
Om du vill ha planlösningen kan du skicka mig ett PM med din mailaddress.
/Henrik
Vi bygger oxå med ekefors, slutbesiktning är i morgon...spännande!
Vi är nöjda med företaget ekeforshus...mindre nöjda med säljaren som är ganska ny. De har ändå löst hennes missar väldigt bra..alla är nya i början
Vi är nöjda med företaget ekeforshus...mindre nöjda med säljaren som är ganska ny. De har ändå löst hennes missar väldigt bra..alla är nya i början