Jag är en nyfiken typ. En kulturkärring. Jag blir så glad över den kompetensen som visar sig i dessa trådar. Här sitter vi i alla möjliga hörn av landet och kan en massa saker. Man blir lite nyfiken på att se vissa hus IRL..... inte bara på bild. Finns det möjlighet att skapa ett besöksnätverk med lite diskussion/föreläsning/visningsverksamhet? Skaka av sig sågspånet och titta på byggnadsvården med fler ögon?
Kristianstad är en fin stad. Jag kan måla den där röda pricken i bakdelen på svinen
Nä skämt åsido, jag vill egentligen inte svinen något ont men det är väldigt obehagligt att de stryker omkring runt knuten. De blir matade så de är inte så skygga.
Angående besöksverksamheten så tycker jag som du, det hade varit kul att se andras projekt och diskutera "live".
Nä skämt åsido, jag vill egentligen inte svinen något ont men det är väldigt obehagligt att de stryker omkring runt knuten. De blir matade så de är inte så skygga.
Angående besöksverksamheten så tycker jag som du, det hade varit kul att se andras projekt och diskutera "live".
Medlem
· Västerbotten
· 839 inlägg
GUD vad roligt! Jag har haft samma tanke, Gafsan! Kommer ju gärna förbi när vi ska bila ner till Gysinge och Mårbacka i sommar!
Medlem
· Västerbotten
· 839 inlägg
Ja, absolut Aliback! Du är så välkommen!
Mycket välkommen! Säg till när jag ska tända grillen. Här är det ett kulturgetto så det finns mer att se än vårat "pörte". Jag har förresten vänner i Umeå som jag inte träffat på länge, (tur att det finns mail!) Så Norrland går inte heller säkert!