K
4774 4774 skrev:
Men jösses så söt man kan vara 🥰. Ser lite ut som kissen fått i sig någon partydrog 😀🙀😻😻😻
Oj, nä det tror jag inte, han är alltid så bedårande! (och otroligt kelig ❤️)
 
  • Gilla
4774
  • Laddar…
4774
MariaiÖstergötland MariaiÖstergötland skrev:
Brorsorna tittar in och säger Hej. [bild][bild][bild]
Ryggproblem? Nope, aldrig hört talas om henne.[bild]
Vad säger man när katten upptäckt "fin-/gästbrödkorgen" som bästa sovplatsen?[bild]
Man säger ingenting men bannar sig själv för att man lämnat den framme 😂
 
  • Gilla
MariaiÖstergötland och 2 till
  • Laddar…
MariaiÖstergötland MariaiÖstergötland skrev:
Vad säger man när katten upptäckt "fin-/gästbrödkorgen" som bästa sovplatsen?[bild]
Jag hade en fin brödkorg. Nu är det en mysig kattsäng.
 
  • Gilla
  • Haha
Maria T och 4 till
  • Laddar…
4774
K Kakelugnen566 skrev:
Oj, nä det tror jag inte, han är alltid så bedårande! (och otroligt kelig ❤️)
Tror .. hahaha. Nä skämt åsido så är han verkligen bedårande supersöt din lilla Herre ♥️
 
K
4774 4774 skrev:
Tror .. hahaha. Nä skämt åsido så är han verkligen bedårande supersöt din lilla Herre ♥️
Tack, kan bara instämma! Han är 8 år och är en fantastisk katt, kom till mig i maj månad, han fann sig tillrätta fort, och är lite lydig faktiskt. Jag ångrar inte att han fick ett nytt hem hos mig!
 
  • Gilla
Maria T och 1 till
  • Laddar…
4774
K Kakelugnen566 skrev:
Tack, kan bara instämma! Han är 8 år och är en fantastisk katt, kom till mig i maj månad, han fann sig tillrätta fort, och är lite lydig faktiskt. Jag ångrar inte att han fick ett nytt hem hos mig!
Det verkar inte han göra heller 😃. 8 år! Jag som tyckter att han ser så ung ut. Som min mormor alltid brukade säga " allt klär en skönhet och inget misspryder en ful" hahaha.

Var han vild innan?
 
K
4774 4774 skrev:
Det verkar inte han göra heller 😃. 8 år! Jag som tyckter att han ser så ung ut. Som min mormor alltid brukade säga " allt klär en skönhet och inget misspryder en ful" hahaha.

Var han vild innan?
Ja han ser verkligen ung ut, är smal och smärt.
Nej, hans förra ägare kände sig inte ha tid för honom, för när hans " bror" dog blev han mer kontaktsökande. Han bara jamade hela tiden. Jag har all tid han vill ha!
 
  • Älska
Alfredo
  • Laddar…
Maria T
  • Gilla
Alfredo
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.