4774
Intet Intet skrev:
Haha! Igår kväll hade vi tre på besök. Idag bara en. Men var är han?[bild][bild]
Jag vet 😂
 
  • Gilla
Intet
  • Laddar…
4774 4774 skrev:
Jag vet 😂
Grävlingstriptease.

Grävling som går på en stig omgiven av gräs och vegetation, med en trädgårdsplanka lutad mot buskaget.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • En grävling som står på en stig i en trädgård, omgiven av gräs och vegetation, med ett metallstaket vid sidan.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
4774
Intet Intet skrev:
Grävlingstriptease.

[bild]
😂
 
Hos mig kommer grävligen bara fram på natten, dock lämnar den tydliga spår efter sig...

Gräsmatta med flera områden där jorden är synlig och gräset verkar vara grävt upp, antagligen av nattaktiv grävling.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Ledsen
Alfredo
  • Laddar…
J Jensa86 skrev:
Hos mig kommer grävligen bara fram på natten, dock lämnar den tydliga spår efter sig...

[bild]
Tro tusan för det. Du matar dom väl inte?
 
Inte mer än någon fallfrukt då och då. Men något gott har den ju uppenbarligen hittat där under gräset.
 
J Jensa86 skrev:
Inte mer än någon fallfrukt då och då. Men något gott har den ju uppenbarligen hittat där under gräset.
Jag ger dom solrosfrön, jordnötter och magarin. I gengäld får jag ha trädgård en ifred.

En grävling äter mat på marken i en trädgård, med solrosfrön och jordnötter synliga runt omkring.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Lill72 och 1 till
  • Laddar…
4774
J Jensa86 skrev:
Hos mig kommer grävligen bara fram på natten, dock lämnar den tydliga spår efter sig...

[bild]
Säker på att det inte är vildsvin?
 
K
Nyss när jag gick till brevlådan för att hämta morgontidningen stod en stor gröngöling på gräsmattan! När den fick syn på mig började den hoppa undan och till slut flög den iväg.
Tyvärr så hade jag inte telefonen med mig
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.