Nissens
tveksamt tveksamt skrev:
Vad är standard klippbredd på robotar? Har uppfattat det som att det är ganska smala tallrikar på alla.?
Jag har en Robomow TS, den har 56 cm.
 
Nissens Nissens skrev:
Jag har en Robomow TS, den har 56 cm.
Är det standard med så breda menar du?
 
tveksamt tveksamt skrev:
Är det standard med så breda menar du?
Knappast - Gardena r50 t.ex. har ungefär som Kressen som länkaded fast centrerad skiva ( så den inte kan skära när kanter :) )
 
  • Gilla
tveksamt
  • Laddar…
Bauhaus Järfälla har Rea på Essve Essbox och små förpackningar med skruv (10 kr st)
Köpte ett par av de små förpackningarna, mest för att ha annat i när skruven är slut 😇

Rea på Essve Essbox och små förpackningar med skruv i en korg på Bauhaus Järfälla.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Grön Essve Essbox Mini-rea vid Bauhaus Järfälla, nedsatt från 579 kr till 279 kr. Utställning med förvaringslådor, skruvförpackningar och skyddskläder i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


/Jocce
 
  • Gilla
Robert-san01 och 10 till
  • Laddar…
Jag fick det här tipset skickat till mig. Amazon har flera såna här paket nedsatta idag...
 
  • Bosch Professional 18V sladdlös borrmaskin och skruvdragare med tillbehör, två batterier, laddare och förvaringsväska, pris på Amazon inklusive rabatt.
  • Gilla
Mikael_L
  • Laddar…
Med prisgaranti på Hornbach får man Bosch giraffslip för 2317kr. Är det nu bredspackling+slipning äntligen blir bra? 🤔
 
  • Gilla
Dilato och 2 till
  • Laddar…
Cheesen
Om man nu är ute efter ett bitsset så visst Bosch är bra... Men Milwaukee är snäppet bättre i min värld. Bästa vitsen jag ägt står det Milwaukee på. Håller en evighet och har enorm passning.

Milwaukee SHOCKWAVE – 75 stycken – slagtåligt bitset Impact Duty 4932492008 bitssats (TX-, PZ-, PH-, HEX-, TXBO, tillbehör för slagskruvmejsel och skruvmejsel) https://amzn.eu/d/9k8OcTA
 
F F_man skrev:
Ja det verkar vara rätt mycket rea på både blåa och gröna Bosch på Amazon.

Giraffslipen igen, nu för 2.500kr. 20% på populära lasern gll-380 bl.a.

[länk]
Är det den röda eller gröna lasern som rekommenderas? Rätt stor prisskillnad på dem.
 
D
Imponerad av er som sliter ut bits. Mina försvinner värre än strumpor i tvättmaskinen, har börjat köpa storpack. Senast DeWalt PH2 25-pack för lite och ingenting på Amazon.
 
  • Gilla
  • Haha
Robert-san01 och 5 till
  • Laddar…
S sin skrev:
Är det den röda eller gröna lasern som rekommenderas? Rätt stor prisskillnad på dem.
Gröna är bäst 👌
 
  • Gilla
sin och 1 till
  • Laddar…
D Den ofrivillige klåparen skrev:
Imponerad av er som sliter ut bits. Mina försvinner värre än strumpor i tvättmaskinen, har börjat köpa storpack. Senast DeWalt PH2 25-pack för lite och ingenting på Amazon.
Jag är duktig på att bryta av mina, speciellt torx och flat...😛
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.