Skylt med texten: "NOTICE. This is the back door. The front door is around the back.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
  • Wow
Sthlm1891 och 9 till
  • Laddar…
G gaidin skrev:
Mindre bemedlade människor har riktigt konstig humor, det är ju roligt i sig, man kan skratta åt deras dumhet om man är lite elak men jag tycker man skall vara snäll mot folk som inte förstår bättre.

Däremot borde de inte få logga in på BH och sprida sitt skräp.
Storartad ödmjuk självinsikt. Har den kommit plötsligt? I tredje person pluralis, dessutom! 😀
 
  • Gilla
fribygg och 2 till
  • Laddar…
tveksamt tveksamt skrev:
Va?
Tänk- Monica
 
SR ftw

En animerad karaktär kör bil med en glad min. Texten ovanför säger "Me listening to songs about selling drugs and killing people on my way to a regular 9-5 job".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
  • Älska
Sthlm1891 och 4 till
  • Laddar…
Intet Intet skrev:
Storartad ödmjuk självinsikt. Har den kommit plötsligt? I tredje person pluralis, dessutom! 😀
Absolut! Jag kan skratta åt alla människor. Ibland åt vad de säger och ibland åt vem de är.

Men detta är ju humortråden så jag hade hoppats på bättre.

Här kommer en bild på min livsfilosofi.

En överviktig pojke med ett linne gör en pose med texten "I'M ON A SEAFOOD DIET. I SEE FOOD AND I EAT IT." textad ovanpå bilden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Ledsen
  • Haha
Sthlm1891 och 7 till
  • Laddar…
Äntligen fredag !
 
  • Gilla
  • Haha
BSOD och 5 till
  • Laddar…
Intet Intet skrev:
Tänk- Monica
Jag måste missat någon nyhet för jag fattar inte vad det har med Trumps kriminalitet att göra.
Behöver nog bjuda på en ordentlig röd ring här.
 
  • Gilla
hyggabus och 1 till
  • Laddar…
tveksamt tveksamt skrev:
Jag måste missat någon nyhet för jag fattar inte vad det har med Trumps kriminalitet att göra.
Behöver nog bjuda på en ordentlig röd ring här.
Intet menar på att även Bill Clinton ska vara dömd, vilket jag inte kan hitta något om att han blivit.

Tillbaka till humorn!
Två män från äldre tid sitter vid ett bord, den ena säger "Bilen du är intresserad av rymmer sex personer utan problem", den andra svarar "Jag tror inte jag känner sex personer utan problem".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
[SKPG]Zamora och 3 till
  • Laddar…
En bild på en soldat med en hjälm som håller en kopp och ler. Texten säger "If alcohol damages your short term memory, imagine what alcohol can do".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
Cruzze och 10 till
  • Laddar…
G gaidin skrev:
Mindre bemedlade människor har riktigt konstig humor, det är ju roligt i sig
Tyvärr är det ju inte så enkelt att det bara är "mindre bemedlade"...
Även rätt många "väl bemedlade" sprider både (enligt mig) dålig/låg humor & allmän dumhet...
 
  • Gilla
fribygg och 1 till
  • Laddar…
G gaidin skrev:
Mindre bemedlade människor har riktigt konstig humor, det är ju roligt i sig, man kan skratta åt deras dumhet om man är lite elak men jag tycker man skall vara snäll mot folk som inte förstår bättre.

Däremot borde de inte få logga in på BH och sprida sitt skräp.
Du menar alltså att människor med med mindre pengar har konstig humor? Har svårt att hålla med dig om den slutsatsen
 
  • Gilla
fribygg och 1 till
  • Laddar…
S Skandiamannen skrev:
Du menar alltså att människor med med mindre pengar har konstig humor? Har svårt att hålla med dig om den slutsatsen
Det handlade inte lika mycket om monetärt bemedlade som om bemedlade intellektuellt men det är kanske en mer filosofisk fråga om vad som är viktigast. 😉
 
Google
"50 most popular woman".
Click first link and look at #7
 
  • Gilla
Skip6711
  • Laddar…
En tecknad serie där en äldre man på stranden bär en handduk, sedan tar av sig handduken, och visar sig ha en badring runt midjan. Tre personer tittar på honom.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
Maria T och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.