Dan1891 Dan1891 skrev:
Tre? Är det inte fyra?
Jag ser 4. đŸ˜»â˜ïž
 
  • Gilla
4774 och 2 till
  • Laddar…
Maria T
Dan1891 Dan1891 skrev:
Tre? Är det inte fyra?
Jag kan uppenbarligen inte rÀkna!
 
  • Haha
  • Gilla
kashieda och 4 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Frun hÀvdar att katter inte visar kÀnslor med munnen/ansiktet
Äh, sikket "skitsnack". Katter visar vĂ€ldigt mĂ„nga kĂ€nslor med ansiktet. Specifikt leende i den bemĂ€rkelsen vet jag dock inte, men nog har dom sina "lĂ€pp-/munuttryck" allt.

DĂ€remot verkar dom inte ha nĂ„gon "standard" pĂ„ sina grimaser, var katt verkar ha sina egna grimaser som kan betyda lite vad som helst. SĂ„nt lĂ€r man sig ju dock att kĂ€nna igen med Ă„ren.🙂
 
  • Gilla
  • Älska
kashieda och 3 till
  • Laddar…
Skoj
L Lucif3r skrev:
Äh, sikket "skitsnack". Katter visar vĂ€ldigt mĂ„nga kĂ€nslor med ansiktet. Specifikt leende i den bemĂ€rkelsen vet jag dock inte, men nog har dom sina "lĂ€pp-/munuttryck" allt.

DĂ€remot verkar dom inte ha nĂ„gon "standard" pĂ„ sina grimaser, var katt verkar ha sina egna grimaser som kan betyda lite vad som helst. SĂ„nt lĂ€r man sig ju dock att kĂ€nna igen med Ă„ren.🙂
HĂ€r slickar sig gammkatten om munnen nĂ€r han tycker det Ă€r dags för blötmat. đŸ˜»
 
  • Gilla
4774 och 2 till
  • Laddar…
Förpackningar med kattmat av mÀrkena Purina Gourmet och Sheba placerade pÄ ett köksbord.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Matleverans till bortskĂ€mda ❀ katten..

Resten förvaras i kartong tills det Ă€r dax att fylka pĂ„ ”foderhinken”
. Köptes typ 4 kg torrfoder o 20 l kattsand oxĂ„.. 🐈‍⬛😳
 
  • Gilla
  • Haha
Meta9 och 6 till
  • Laddar…
Snigla Snigla skrev:
[bild]
Matleverans till bortskĂ€mda ❀ katten..

Resten förvaras i kartong tills det Ă€r dax att fylka pĂ„ ”foderhinken”
. Köptes typ 4 kg torrfoder o 20 l kattsand oxĂ„.. 🐈‍⬛😳
En Gourmet katt alltsÄ!
 
  • Gilla
4774 och 2 till
  • Laddar…
Dan1891 Dan1891 skrev:
En Gourmet katt alltsÄ!
Helt korrrrekt .. lite snobbig sĂ„dĂ€r (men nu blev mattiderna vĂ€ldigt viktiga helt plötsligt
 😜)

Nu diskar han sina egna fat.. (nyhetens behag kanske?! Även om jag valt maten med omsorg..)
 
  • Gilla
  • Älska
4774 och 3 till
  • Laddar…
Microkatten
Vi har tvĂ„ gourmet-katter...oavsett hur mĂ„nga möss de Ă€tit under dagen gĂ„r det alltid ner lite Gourmet till kvĂ€llsmat! đŸ˜»

Kartonger med 60-packs Gourmet kattmatspÄsar staplade pÄ varandra, med en vit katt och bild pÄ mat pÄ framsidan.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


(Det gÄr sÀkert bra med annat mÀrke ocksÄ, men eftersom de Àlskar Gourmet finns det inget skÀl till att byta. De fÄr ytterst lite, uppblandat med vatten sÄ att de fÄr tillrÀckligt mycket vÀtska de dagar de bara Àter torrfoder utan möss som mellanmÄl)
 
  • Gilla
  • Älska
4774 och 2 till
  • Laddar…
Microkatten
Tidigt idag söndag morgon, ligger och sover. Vaknar till men ögonen Àr sömndruckna. Vad Àr det som lÄter...jag ser inte riktigt klart i mörkret...

Svart katt med gröna ögon fotograferad inomhus pÄ morgonen.

Ögonen klarnar. Jag tittar pĂ„ klockan, den stĂ„r pĂ„ 6.38. Vad Ă€r det som lĂ„ter en decimeter frĂ„n mitt ansikte och som sitter pĂ„ mitt bröst.....?

En svart katt med gröna ögon och en liten vit flÀck pÄ bröstet tittar in i kameran.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Det Àr bara att gÄ upp och slÀppa ut kattf-n.
 
  • Haha
  • Gilla
  • Älska
Meta9 och 12 till
  • Laddar…
Microkatten Microkatten skrev:
Tidigt idag söndag morgon, ligger och sover. Vaknar till men ögonen Àr sömndruckna. Vad Àr det som lÄter...jag ser inte riktigt klart i mörkret...

[bild]

Ögonen klarnar. Jag tittar pĂ„ klockan, den stĂ„r pĂ„ 6.38. Vad Ă€r det som lĂ„ter en decimeter frĂ„n mitt ansikte och som sitter pĂ„ mitt bröst.....?

[bild]

Det Àr bara att gÄ upp och slÀppa ut kattf-n.
Det Ă€r ganska bra med kattlucka...đŸ˜čđŸ˜»đŸ€©â€ïžđŸ€Ł
 
  • Gilla
  • Haha
Snigla och 3 till
  • Laddar…
Microkatten Microkatten skrev:
Tidigt idag söndag morgon, ligger och sover. Vaknar till men ögonen Àr sömndruckna. Vad Àr det som lÄter...jag ser inte riktigt klart i mörkret...

[bild]

Ögonen klarnar. Jag tittar pĂ„ klockan, den stĂ„r pĂ„ 6.38. Vad Ă€r det som lĂ„ter en decimeter frĂ„n mitt ansikte och som sitter pĂ„ mitt bröst.....?

[bild]

Det Àr bara att gÄ upp och slÀppa ut kattf-n.
Om blickar kunde döda...
 
  • Gilla
4774 och 1 till
  • Laddar…
Microkatten Microkatten skrev:
Tidigt idag söndag morgon, ligger och sover. Vaknar till men ögonen Àr sömndruckna. Vad Àr det som lÄter...jag ser inte riktigt klart i mörkret...

[bild]

Ögonen klarnar. Jag tittar pĂ„ klockan, den stĂ„r pĂ„ 6.38. Vad Ă€r det som lĂ„ter en decimeter frĂ„n mitt ansikte och som sitter pĂ„ mitt bröst.....?

[bild]

Det Àr bara att gÄ upp och slÀppa ut kattf-n.
TÀnk att du kom pÄ att ta en bild. Skulle inte jag gjort. Vilken snÀll katt som bara sitter o vÀntar.
 
  • Gilla
  • Älska
4774 och 3 till
  • Laddar…
Mycket purina produkter hÀr.
Purina tillhör Nestlé som Àr ett företag som inte bryr sig om natur eller socialt ansvar alls. Om ni vill veta vad dom sysslar med sÄ kan ni söka lite pÄ nÀtet. Om man tycker sÄdant Àr viktigt bör man undvika dom.

Med det sagt sÄ fÄr vÄra katter Latz ibland. SÄ vi Àr inte perfekta heller.
 
  • Gilla
  • Wow
dicliff och 2 till
  • Laddar…
Microkatten
D dicliff skrev:
Det Ă€r ganska bra med kattlucka...đŸ˜čđŸ˜»đŸ€©â€ïžđŸ€Ł
Jo, men den Ă€r lĂ„st pĂ„ natten! 🙂

Dan1891 Dan1891 skrev:
Om blickar kunde döda...
Det Ă€r svĂ„rt att inte lyda den uppfodrande blicken...och Ă€ven om man inte ser den i mörker sĂ„ vet man vad som gĂ€ller! 😬

N Niq skrev:
TÀnk att du kom pÄ att ta en bild. Skulle inte jag gjort. Vilken snÀll katt som bara sitter o vÀntar.
Hon sitter inte och vĂ€ntar pĂ„ att bli fotograferad, utan pĂ„ att betjĂ€nten skall stiga upp! Fotoblixtar fĂ„r inte henne att Ă€ndra sig... 😋
 
  • Gilla
4774 och 1 till
  • Laddar…
Microkatten Microkatten skrev:
Jo, men den Ă€r lĂ„st pĂ„ natten! 🙂


Det Ă€r svĂ„rt att inte lyda den uppfodrande blicken...och Ă€ven om man inte ser den i mörker sĂ„ vet man vad som gĂ€ller! 😬


Hon sitter inte och vĂ€ntar pĂ„ att bli fotograferad, utan pĂ„ att betjĂ€nten skall stiga upp! Fotoblixtar fĂ„r inte henne att Ă€ndra sig... 😋
Det gör den knappast. Men jag har aldrig haft en katt som sitter snĂ€llt o vĂ€ntar pĂ„ att jag ska stiga upp. Dom brukar hitta pĂ„ diverse "roligt" för att man ska stiga upp o slĂ€ppa(slĂ€nga) ut dom😀
 
  • Gilla
4774
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för Àmnen du bevakar och hÀndelser som berör dig.