4774
Snigla Snigla skrev:
Vacker molnbildning och solnedgång här hemma, häromkvällen!

[bild]
Panoramabild..

[bild]
Vanlig..
Föredrar vanlig 😀
 
  • Gilla
Snigla
  • Laddar…
4774 4774 skrev:
Föredrar vanlig 😀
Men panorama är så kul :D brukar ta på vår innergård.. och ibland blir huset lite "runt" och ibland utsträckt hehe.. men när man tar en panoramabild såhär.. på "mark" (utan hus) så blir det ju inte lika knäppt.. bara att vår väg ser lite rakare ut hehe :)
 
  • Gilla
4774
  • Laddar…
En grusväg som leder genom ett nyskördat fält med klarblå himmel och träd i horisonten en solig dag.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Strålande väder här hemma idag.. klarblå himmel, nyskördat, 25 grader varmt.. bara en stilla bris! 😍
 
  • Gilla
P-plats och 4 till
  • Laddar…
4774
Snigla Snigla skrev:
Men panorama är så kul :D brukar ta på vår innergård.. och ibland blir huset lite "runt" och ibland utsträckt hehe.. men när man tar en panoramabild såhär.. på "mark" (utan hus) så blir det ju inte lika knäppt.. bara att vår väg ser lite rakare ut hehe :)
Jag är inte så bra på att vara stadig på handen då min sjukdom gör mig väldigt darrig ffra i händerna. Så jag suger på att fota i panorama. Så länge jag använder händerna till tunga saker så går det bra men att ex stå och hålla i mobilen får mina händer att nästan krampa. Är van men kommer aldrig gilla det.
 
  • Ledsen
Maria T och 2 till
  • Laddar…
4774 4774 skrev:
Jag är inte så bra på att vara stadig på handen då min sjukdom gör mig väldigt darrig ffra i händerna. Så jag suger på att fota i panorama. Så länge jag använder händerna till tunga saker så går det bra men att ex stå och hålla i mobilen får mina händer att nästan krampa. Är van men kommer aldrig gilla det.
Tyvärr känner jag lite igen det, därför man är lite glad åt de här "moderna supermobilerna" som har bra antiskak-funktioner i kamerorna.. så man får nått vettigt ibland (tar oftast flera.. och tar bort de "dåliga".. fördelen med digitalkamera.. man behöver ju in "framkalla" de dåliga..)
 
  • Gilla
4774
  • Laddar…
4774
Snigla Snigla skrev:
Tyvärr känner jag lite igen det, därför man är lite glad åt de här "moderna supermobilerna" som har bra antiskak-funktioner i kamerorna.. så man får nått vettigt ibland (tar oftast flera.. och tar bort de "dåliga".. fördelen med digitalkamera.. man behöver ju in "framkalla" de dåliga..)
Tyvärr har inte min det. Måste vara den enda mobilen utan men det lutar åt att köpa ny mobil men jag föredrar att använda mobiler tills tillverkaren slutar uppdatera den, typ 4-6 år. Min förra, som jag verkligen älskade, behöll jag i 10 år vilket var långt efter den slutade uppdateras. Kunde inte ens googla men bästa mobilen ändå 😀. Är inte så mycket för slit och släng varor
 
  • Gilla
Snigla
  • Laddar…
Kunde höra en nål falla...
 
  • Två personer står på en brygga med ryggen mot kameran och ser ut över en stilla sjö under en molnig himmel vid solnedgång.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
FredrikR och 6 till
  • Laddar…
Upplyst skyskrapa i nattmiljö med andra byggnader i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Wow
  • Älska
BiFuel och 9 till
  • Laddar…
En vattenfall som forsar ner för en brant klippvägg omgiven av grönska, med en bro och byggnader synliga i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Älska
FredrikR och 9 till
  • Laddar…
Mellan skurar...
 
  • Molnig himmel över ett skördat fält omgiven av skog, med solglimtar som skiner igenom mellan regnskurar.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • En stor, öppen åker med skog och ett hus i bakgrunden under en dramatisk himmel med mörka regnmoln och blå luckor mellan molntäcken.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
FredrikR och 5 till
  • Laddar…
Spegel
 
  • Solen går ner över en skogssjö med stilla vatten som speglar himlen och träden, medan en brygga och stege syns till höger i bilden.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
FredrikR och 7 till
  • Laddar…
Vy över en stilla sjö med spegelblank yta som reflekterar den molniga himlen vid skymning. Skogsklädda kullar syns i fjärran.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Wow
FredrikR och 8 till
  • Laddar…
Ljuset strömmar ner från en öppning i grottans tak och belyser det inre med en vattenfylld pool och träplattformar nedanför. Grottan ser majestätisk ut.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Det är i alla fall ljuset från himmelen man ser nere i grottan...
Mäktigt ställe!
 
  • Gilla
  • Wow
FredrikR och 10 till
  • Laddar…
Väldigt fin sommarhimmel på vägen från jobbet idag. Här ska det bli cykelbana!

En asfalterad gångväg i natur med blå himmel och sol, skog på vänster sida och bilar som köar på höger sida där det planeras en cykelbana.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
FredrikR och 4 till
  • Laddar…
Rälsbuss i Dalsland... ❤️

Rälsbuss i Dalsland kör längs en sjö med grönskande träd i bakgrunden under en klarblå himmel.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
FredrikR och 5 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.