R Rkarlsson skrev:
Fönsterputs för 358 kr litern

Mitt ica maxi tar via onlinehandeln 27,8 kr litern och gör ett alldeles excellent jobb....

Samma med avfettningen, prickbort kan man få 2,5 liter för 168 kr medans hos dessa så får du 800ml för 159.

Om man inte gillar sina pengar så är det perfekt :)
Jag kan faktiskt köpa dessa priser på två punkter.
1. Är lite som en Prada väska, man betalat för märket. Ser jäkligt schysst ut stående på bänken bredvid bilen.
2. Det är testat mot bilens olika material så det är safe och inte torkar gummi/plast eller gör annan skada, vilket kan vara en trygghet när man har köpt en så dyr bil.
 
Det är troligtvis inte testat ordentligt utan bara en white label av något annat vettigt
 
L Lutte skrev:
Jag kan faktiskt köpa dessa priser på två punkter.
1. Är lite som en Prada väska, man betalat för märket. Ser jäkligt schysst ut stående på bänken bredvid bilen.
2. Det är testat mot bilens olika material så det är safe och inte torkar gummi/plast eller gör annan skada, vilket kan vara en trygghet när man har köpt en så dyr bil.
1. Ser resten av ditt garage ut som Brinks stall så köper jag att du köper en sjysst flaska.
Nu ser dock dessa flaskorna inte så snygga ut.
2. Om man gör en bil i dåligt material så tåler det såklart inte andra saker och då får man köpa sjukligt överprisade saker.

3. Koenigseggs rutor klarar utan tvekan en fönsterputs för 13,90 kr på maxi. Annars ska fan Ängelholmaren ha pisk för att tillverka skit för 30 mille.
 
R Rkarlsson skrev:
1. Ser resten av ditt garage ut som Brinks stall så köper jag att du köper en sjysst flaska.
Nu ser dock dessa flaskorna inte så snygga ut.
2. Om man gör en bil i dåligt material så tåler det såklart inte andra saker och då får man köpa sjukligt överprisade saker.

3. Koenigseggs rutor klarar utan tvekan en fönsterputs för 13,90 kr på maxi. Annars ska fan Ängelholmaren ha pisk för att tillverka skit för 30 mille.
1. Jag förmodar att det inte ser ut som Svensson Svenssons gamla garage utan är lite mer påkostat.
2. Jag gissar bara att materialet i sig inte är av sämre kvalitet än andra men allt kan ta stryk.
3. Det är väll mer att det är mer exotiskt att tvätta sin bil för 30millar med tillverkarens egna serie med medel än med kraftvask från gulf macken nere på byn.

Har man 30 mallar att kasta ut på en bil man inte kommer köra så tror jag inte att man bryr sig, ser produkterna mer som en gimmick
 
L Lutte skrev:
1. Jag förmodar att det inte ser ut som Svensson Svenssons gamla garage utan är lite mer påkostat.
2. Jag gissar bara att materialet i sig inte är av sämre kvalitet än andra men allt kan ta stryk.
3. Det är väll mer att det är mer exotiskt att tvätta sin bil för 30millar med tillverkarens egna serie med medel än med kraftvask från gulf macken nere på byn.

Har man 30 mallar att kasta ut på en bil man inte kommer köra så tror jag inte att man bryr sig, ser produkterna mer som en gimmick
1. Tokslut skrev att den som ville ha lite exklusivare kan köpa detta. Och jag kan nästan till 100% garantera att ingen här har en sådan bil iallafall.
2. Kolfiber finns i många bilar, och många produkter är testade på kolfiber dvs koenigsegg lär även tåla det med.
3, Tror inte så många med 30 miljoners bilar tvättar så värst mycket själv.
 
Iaf. förr så va ren kolfiber inte UV beständig utan klarlack på och vart ful ganska snabbt, så tvättmedel ska nog inte vara nått speciellt till Kolfiber på bilar

Ghost Gleam is a collaboration between Koenigsegg and tershine. Every Ghost Gleam formulation is unique to the Ghost Gleam range and has been use-tested for suitability on Koenigsegg's full range of surface materials.

https://tershine.com/sv/page/koenigsegg
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.