K Kapsyl skrev:
Ja och det fungerade, såg dem inte igen. Skulle gärna hört vad deras ägare sade när de upptäckte att deras älsklingar luktade pissoar.
Stor chans att ägarna aldrig upptäckte det,
eftersom katterna antagligen hann tvätta sig innan.

Du känner inte att detta förfarande gränsade till djurplågeri?
Eftersom jag är ganska säker på att katterna tvättade sig så fort de bara kunde,
och därför fick i sig dina slaggprodukter?
 
  • Gilla
4774 och 1 till
  • Laddar…
Det känns som det är en person som hamnat i fel tråd, tips är att kolla vad tråden heter.
 
  • Gilla
  • Älska
4774 och 3 till
  • Laddar…
S Sona2012 skrev:
Jag hade gärna haft en katt i famnen och hängande på axeln. Värme är inget problem för mig...
27 grader idag och 28 igår.. och jag tål inte solen generellt.. (sover inte direkt heller..)..

Pust säger jag bara..

Men mys med lite surr o katt på sitt vis iaf! :)
 
  • Gilla
Elektra och 3 till
  • Laddar…
Snigla Snigla skrev:
27 grader idag och 28 igår.. och jag tål inte solen generellt.. (sover inte direkt heller..)..

Pust säger jag bara..

Men mys med lite surr o katt på sitt vis iaf! :)
Liknande temperatur här, men just nu passerade ett lätt regn och det känns svalare så natten kommer bli behaglig
 
  • Gilla
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
S Sona2012 skrev:
Liknande temperatur här, men just nu passerade ett lätt regn och det känns svalare så natten kommer bli behaglig
Hoppas det.. för det var närapå tropisk natt här (natten som var).. kröp ner under 20 på morgonkvisten (5 kanske..) då var det ju dags o gå upp hehe.. innan dess var det plågsamt.. (bor ju i stenhus.. som lagrar värme på dagen och sen när det svalnar ute.. börjar värmen gå inåt.. blir värre o värre ..pheww).

En gråvit katt sitter på en träaltan och tittar koncentrerat bort mot något i fjärran. En grill och en blomkruka syns i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Lille vaktkatten spanar..
 
  • Gilla
  • Älska
Microkatten och 5 till
  • Laddar…
Snigla Snigla skrev:
Hoppas det.. för det var närapå tropisk natt här (natten som var).. kröp ner under 20 på morgonkvisten (5 kanske..) då var det ju dags o gå upp hehe.. innan dess var det plågsamt.. (bor ju i stenhus.. som lagrar värme på dagen och sen när det svalnar ute.. börjar värmen gå inåt.. blir värre o värre ..pheww).

[bild]
Lille vaktkatten spanar..
Just nu är det behagligt svalt, 20 påstår väderappen, men jag gissar under 15 och kanske 10-12 inatt.... Men på morgonen stiger det väl över 25 igen!! Så Balkongdörren får stå öppen hela natten ( inglasad balkong med fönster öppna i korsdrag)

Vill oxå ha vaktkatt!!!
 
  • Gilla
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
S Sona2012 skrev:
Just nu är det behagligt svalt, 20 påstår väderappen, men jag gissar under 15 och kanske 10-12 inatt.... Men på morgonen stiger det väl över 25 igen!! Så Balkongdörren får stå öppen hela natten ( inglasad balkong med fönster öppna i korsdrag)

Vill oxå ha vaktkatt!!!
Vaktkatt?😎
Bara att skaffa!😂
Eller?😇
Kan kanske vara svårt att veta om de kommer att vakta när de väl är på plats...😆
 
  • Gilla
4774
  • Laddar…
4774
N Niq skrev:
En del saknar tydligen allt förstånd😠
Det är grov djurmisshandel och ett polisärende skulle det bli om jag visste vem hen är
 
  • Gilla
Elektra och 2 till
  • Laddar…
D dicliff skrev:
Vaktkatt?😎
Bara att skaffa!😂
Eller?😇
Kan kanske vara svårt att veta om de kommer att vakta när de väl är på plats...😆
Tyvärr är jag inte kapabel att ta hand om en katt pga rörelse/ funktionsstörning, därför kan jag inte skaffa katt i dagsläget
 
  • Ledsen
kashieda och 3 till
  • Laddar…
4774
S Sona2012 skrev:
Tyvärr är jag inte kapabel att ta hand om en katt pga rörelse/ funktionsstörning, därför kan jag inte skaffa katt i dagsläget
♥️😻😻😻
 
S Sona2012 skrev:
Tyvärr är jag inte kapabel att ta hand om en katt pga rörelse/ funktionsstörning, därför kan jag inte skaffa katt i dagsläget
All heder till dig som tänker på djurets bästa före dina egna önskningar!❤️🤩🥰😻😸
 
  • Gilla
kashieda och 3 till
  • Laddar…
D dicliff skrev:
All heder till dig som tänker på djurets bästa före dina egna önskningar!❤️🤩🥰😻😸
Givetvis måste djuret gå först! Jag skulle inte må bra själv av att veta det finns risk att jag inte kan ta hand om djuret.. så ingen bra situation att sätta sig i.

Nu har min fd sambo bestämt sig för att skaffa kattunge, Birma igen, så jag kan bli kattvakt några timmar/ dagar vid behov!!!!
 
  • Älska
  • Gilla
FredrikR och 5 till
  • Laddar…
S Sona2012 skrev:
Givetvis måste djuret gå först! Jag skulle inte må bra själv av att veta det finns risk att jag inte kan ta hand om djuret.. så ingen bra situation att sätta sig i.

Nu har min fd sambo bestämt sig för att skaffa kattunge, Birma igen, så jag kan bli kattvakt några timmar/ dagar vid behov!!!!
Yay, grattis!!!😻
 
  • Gilla
4774
  • Laddar…
S Sona2012 skrev:
Det är honan v12 som är intressant
[länk]
Absolut sötchock!!!😻🥰❤️
Det blir nog jättebra!😸🤩😍
 
  • Gilla
4774
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.