RoTe
Se inlägg #329
 
Det är måhända inte 100%-igt, med det är definitivt ett steg i rätt riktning.
 
A AndersS skrev:
Under Profil>Säkerhet
[bild]
Intressant, den sidan finns inte hos mig.
 
tveksamt tveksamt skrev:
Intressant, den sidan finns inte hos mig.
Prova att uppdatera appen om du går den vägen
 
Tänkte också det, men appen/telefonen påstår att det inte finns någon senare version att uppdatera till.
Det kommer kanske i närtid. Jag är för egen del inte så orolig för bedrägerier, så jag ska nog klara mig någon stund till.
 
  • Gilla
[SKPG]Zamora
  • Laddar…
Idag fanns det alternativet, så jag får väl också skriva YEEESSS!! 🙃
 
  • Gilla
[SKPG]Zamora och 1 till
  • Laddar…
tveksamt tveksamt skrev:
Idag fanns det alternativet, så jag får väl också skriva YEEESSS!! 🙃
Vissa mobiler har en funktion som sätter appar i "viloläge" om det inte använts på ett tag. Det innebär att de inte får uppdateringar som finns tillgängliga förrän du använder appen, så efter att man använt appen kan det finnas en uppdatering.
 
Det borde inte vara fallet här, jag var in i appen bara dagen/någon dag innan och betalade en faktura. Och med tanke på hur många sådana man får använder i alla fall jag bankappen rätt frekvent. Men vem vet..
Spelar ingen roll nu i alla fall. Och inte så ofta annars heller. Sällan det är så bråttom att uppdatera en app.
 
hsd
Har en mobil som sätter appen i viloläge men dessa som vilar uppdateras ändå
 
Skellefteå AIK!!!!! Svenska mästare 🥇🥇🥇🥇🥇
Yeeeeeeessssss!!
 
  • Gilla
  • Älska
MrDizzy och 5 till
  • Laddar…
YYYEEESSSSSSS! Såg ett lodjur för första gången i mitt liv, satt på åkern utanför och njöt av morgonsolen.
Jäkla vad stora dem är!
 
  • Gilla
  • Älska
  • Wow
mickeforsberg och 15 till
  • Laddar…
Yeeeeeesss!
Elektronisk felsökningsutrustning för avbrott i kablar placerad på gräsmark.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Nästan för enkelt i år.
Hittade avbrottet på någon minut. 😎🌞
 
  • Gilla
Dan_Johansson och 6 till
  • Laddar…
YEEEEEEESSSS!
Skrev i nån dammsugartråd att jag kommer grina den dag min dammsugare ger upp, en Electrolux fån -09 med mina mått mätt perfekt funktion och riktigt sug.

Här om dagen kom en bekant "Här har du en dammsugare, det står flera stycken i min källare" och lastade n den i garaget. Jag höll på med annat då och noterade bara att den var röd.

Nu har jag spanat på den, en Philips från typ samma era med 1800W motor, vissa detaljer är samma som min E-lux och den har samma påse, samma hepafilter, öppnar man locket ser man att det troligtvis är samma maskin med annan design bara.
Bäst är att den typ ser oanvänd ut 🙂
 
  • Gilla
Dortmunder DAB och 7 till
  • Laddar…
P Pappa1986 skrev:
YYYEEESSSSSSS! Såg ett lodjur för första gången i mitt liv, satt på åkern utanför och njöt av morgonsolen.
Jäkla vad stora dem är!
Grattis!! Lodjur och björn har jag aldrig sett.. Och inte varg heller fast jag tror inte dom är så vanliga härikring. Kanske finns nånn ibland...
 
  • Gilla
Pappa1986
  • Laddar…
hsd
Vi har en såndär jövling i närheten, en bit bort såg ja en kuta över vägen när hundarna var ute å gick me mig
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.