Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 2 andra personer som har gjort quizet "Kan du handverktyget?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 6 andra personer som har gjort quizet "Kan du handverktyget?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 7 andra personer som har gjort quizet "Kan du handverktyget?"
 
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 7 andra personer som har gjort quizet "Kan du handverktyget?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 31 andra personer som har gjort quizet "Kan du handverktyget?"
Fast några gissningar gick hem......
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bra jobbat i quizet "Kan du handverktyget?"

Att man vidgar rör med ett dorn var nytt för mig.
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 35 andra personer som har gjort quizet "Kan du handverktyget?"
 
Fury
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 19 andra personer som har gjort quizet "Kan du handverktyget?"

Chansade på fråga 9, vilket var fel. De enda som får rätt på den, utan att gissa, är ju de som googlar 😎
Man kanske inte ska ta första bästa bild som dyker upp på wikipedia 😐
En stenåldersstickel av flinta mot svart bakgrund. En sten från stenåldern.

Så här kan en lite modernare stickel se ut:
En modern stickel med trähandtag på svart bakgrund.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 52 andra personer som har gjort quizet "Kan du handverktyget?"
 
AllramEest
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 69 andra personer som har gjort quizet "Kan du handverktyget?"
 
A
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 84 andra personer som har gjort quizet "Kan du handverktyget?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 72 andra personer som har gjort quizet "Kan du handverktyget?"
 
Jag fick 3/10 rätt, vilket är bättre än 0 andra personer som har gjort quizet "Kan du handverktyget?"

Joråsåatt, är det någon som behöver hjälp så fråga på!! :)
 
  • Gilla
Nalleman64 och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.