Vill man bara ringa går det fint att köpa en ny mobil, inte uppdatera eller ladda ned några appar, samt avinstallera/avaktivera allt som bara går. Sedan enbart bara ringa, borde fungera men inte provat.😉Dan1891 skrev:
Utan att gå in på detaljer så har det funnits hål som har kunnat utnyttjas på distans utan behov av att användaren har gjort någotA AndersS skrev:
Hej igen.
Nu har jag skruvat bort uttaget, men bakom finns det två kabelkanaler. En vit och en svart. Blir lite orolig att röra mer om det skulle vara strömförande. Är det så? Om inte, ska jag bara sätta tejp på kabeländarna och på med ett doslock?
Nu har jag skruvat bort uttaget, men bakom finns det två kabelkanaler. En vit och en svart. Blir lite orolig att röra mer om det skulle vara strömförande. Är det så? Om inte, ska jag bara sätta tejp på kabeländarna och på med ett doslock?
Korta ner kablarna lite, snygga till det hela och sedan tryck in dom i dosan och på med lock.
Telekablage, där finns ingen farlig spänning. Den svarta kabeln kan ev. vara inkommande markkabel från telestationen.
Telekablage, där finns ingen farlig spänning. Den svarta kabeln kan ev. vara inkommande markkabel från telestationen.
Vad vet du om föregående ägare, ser nästan ut som att det varit 2 abonnemang. Alla 4 i den svarta inkommande är kopplade. Som sägs, klipp så långa som möjligt, rulla ihop och peta in. Det finns säkert fler dosor i huset.
Liknande trådar
-
Bästa metoden att tvätta bort mögel på undersida verandatak?
Färg, Måla & Tapetsera -
Ta bort stolpar/vägg under trappa
Byggmaterial & Byggteknik -
Ta bort element i badrum? Ettrör-system
Badrum -
Vill hjälp med ta bort gamla oljetank från under källare
Värmepumpar -
Ta bort gammal alliancefläkt
Ventilation