R
H Hank_Ö skrev:
Nej, men du har bett andra leta efter citat åt dig. Något som du själv inte verkar vilja göra. Därav mitt erbjudande.
Ja för att jag inte har sett det… det är många som påstår saker ur luften och detta verkar vara en av dom sakerna..
Sedan har jag inte bett någon leta, utan om någon kanske minns och då kommer det fram…
 
R Rejäl skrev:
Inte enligt denna tråden så finns det personer som köper avstängningsventiler ifrån Biltema.
Och dessutom säger att dessa är minst lika bra som proffsgrejerna..
Du får läsa bara det som skrivits idag så ser du…
Tro mig det är väldigt vanligt med noname produkter som konsumenter köper och vill att hantverkare ska montera…
Jula har vissa kvalitets produkter inom vs Biltema har jag aldrig sett kvalitativa produkter ifrån…
Nu har jag ändå lagt nån minut på att kolla, jag har inte sett någon idag som påstått att folk köper avtängningsventiler på Biltema. Bara att de försvarat en del av deras sortiement. Vart vill du komma? Är inte Tiemme bra grejor? Klarar inte en normalröris att dra åt dem utan att spräcka dem?
 
R
K karlmb skrev:
Nu har jag ändå lagt nån minut på att kolla, jag har inte sett någon idag som påstått att folk köper avtängningsventiler på Biltema. Bara att de försvarat en del av deras sortiement. Vart vill du komma? Är inte Tiemme bra grejor? Klarar inte en normalröris att dra åt dem utan att spräcka dem?
Du e rolig du du har till o med gett tummen upp för det inlägget..
 
R Rejäl skrev:
Du e rolig du du har till o med gett tummen upp för det inlägget..
Villket?
 
R
K karlmb skrev:
Villket?
#590
 
  • Haha
karlmb
  • Laddar…
R Rejäl skrev:
Ja för att jag inte har sett det… det är många som påstår saker ur luften och detta verkar vara en av dom sakerna..
Sedan har jag inte bett någon leta, utan om någon kanske minns och då kommer det fram…
Känns det som det är mycket som går dig över huvudet eller?
 
R
H Hank_Ö skrev:
Känns det som det är mycket som går dig över huvudet eller?
Nej men många sådana som dig som inte har något annat för sig än att hålla på med meningslösa inlägg…
Har inte sett dig skriva något vettigt I tråden idag, kanske visar på något🤔
 
Redigerat:
  • Haha
13th Marine
  • Laddar…
Rent krasst har väl inte Rejäl argumenterat för höga timpriser, däremot för höga materialpriser.
 
  • Gilla
  • Älska
Dilato och 1 till
  • Laddar…
R Rejäl skrev:
#590
Du menar: "
Vem köper material på biltema och jula? Vem monterar det? Och vad används det till? Och hur är kvaliteten på varorna egentligen?

Vänliga hälsningar, ägaren av en fungerande kulventil från biltema."

Hur får du det till att han satt en Biltema kulventil som huvudavstängning?
Du är bara för mkt. Jag skiter i detta nu. Konstaterar att du fastnat.
 
R
K karlmb skrev:
Du menar: "
Vem köper material på biltema och jula? Vem monterar det? Och vad används det till? Och hur är kvaliteten på varorna egentligen?

Vänliga hälsningar, ägaren av en fungerande kulventil från biltema."

Hur får du det till att han satt en Biltema kulventil som huvudavstängning?
Du är bara för mkt. Jag skiter i detta nu. Konstaterar att du fastnat.
Återigen så är det du själv som vrider om orden, det jag har sagt idag till dig enligt nedan:

Inte enligt denna tråden så finns det personer som köper avstängningsventiler ifrån Biltema.
Och dessutom säger att dessa är minst lika bra som proffsgrejerna..
Du får läsa bara det som skrivits idag så ser du…
Tro mig det är väldigt vanligt med noname produkter som konsumenter köper och vill att hantverkare ska montera…
Jula har vissa kvalitets produkter inom vs Biltema har jag aldrig sett kvalitativa produkter ifrån…

Sedan att du väljer att ta in andra ord som huvudavstängning, det har jag inte ens nämt innan detta inlägg i diskussionen med dig och sedan hakar upp dig vid det. ja inte mycket jag kan göra åt det..
Skulle rekommendera att du läser in vad jag skriver inte bara skummar igenom..

Jag skriver inte till dig det är du som har skrivit till mig som jag har svarat på och du bara snurrar om dina uppfattningar om att ingen konsument köper material ifrån tex. Biltema o så fel du har..
 
Redigerat:
R Rejäl skrev:
Sedan att du väljer att ta in andra ord som huvudavstängning,
Andra ord? Tråden handlar ju om en huvudavstängning, klart jag relaterar till trådstarten, gör inte du det?
 
R
K karlmb skrev:
Andra ord? Tråden handlar ju om en huvudavstängning, klart jag relaterar till trådstarten, gör inte du det?
Men titta på mer än hälften av inläggen i tråden som inte är om det, läs in vad jag skriver om du svarar mig annars blir det meningslöst eller håller du inte med?

Kolla bara idag så har bromsskivor dykt upp i tråden så funkar dessa trådar, skulle alla bara hålla sig till exakt det TS frågar så skulle de flesta trådar dö ut ganska fort…
 
R Rejäl skrev:
Nej men många sådana som dig som inte har något annat för sig än att hålla på med meningslösa inlägg…
Har inte sett dig skriva något vettigt I tråden idag, kanske visar på något🤔
Lugn nu farbror. Ingen anledning att brusa upp, jag försöker bara hjälpa dig.

Nej jag har inte skrivit något i tråden idag. Har haft fullt upp med annat. Din mening kan tolkas som att du saknar mina vettiga inlägg.

Hur som helst. Jag är inte säker på att jag sett dig skriva något vettigt i tråden varken idag eller tidigare…
 
R
H Hank_Ö skrev:
Lugn nu farbror. Ingen anledning att brusa upp, jag försöker bara hjälpa dig.

Nej jag har inte skrivit något i tråden idag. Har haft fullt upp med annat. Din mening kan tolkas som att du saknar mina vettiga inlägg.

Hur som helst. Jag är inte säker på att jag sett dig skriva något vettigt i tråden varken idag eller tidigare…
Så tillbaka till vad som hände idag..

Vart har jag argumenterat för skyhöga timpriser?

Vet att detta är svårt för dig att svara på då det inte är sant utan du sitter bara o drullar hit o dit om en massa nonsens heeelt meningslöst som alla som läser kommer o se…
 
R Rejäl skrev:
Så tillbaka till vad som hände idag..

Vart har jag argumenterat för skyhöga timpriser?

Vet att detta är svårt för dig att svara på då det inte är sant utan du sitter bara o drullar hit o dit om en massa nonsens heeelt meningslöst som alla som läser kommer o se…
Men herregud människa. Du hittar ju på saker på löpande band. Jag har aldrig sagt något om vad du påstått idag, mer än att du bad någon hjälpa dig hitta vilka som angett timpriser på 1500-2500. Kommer du ihåg att du skrivit det? Jag citerade din post så det borde inte vara omöjligt för dig.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.