Fotografen Fotografen skrev:
Se till att torka av skorna.
Köpte tygmattor, ska försöka hålla det lite snyggare...😬
 
Gah, luckan till kattvinden ovanför hallen går upp av sig själv trots att jag till och med har låst den. Vi har lite svalt i huset som det är, så vi märker inte ens direkt att det drar lite extra kallt från trappan upp till loftet.

Jag börjar misstänka att det är katten (förra ägarens) som ligger begravd i rabatten som spökar.
 
Fy f...n för UPS. Tycker att de aldrig levererar i tid, men nu har de tagit priset. Beställde kängor i november (julklapp och jag var ute i god tid för en gång skull). Enl UPS webb har de varit ute tre gånger för att lämna paketet hos sitt ombud här. Varje gång har paketet av okänd anledning kommit tillbaka till deras terminal i Järfälla. Ringde och klagade och de medgav att de haft problem med ombudet. Fick leveransavisering igår att paketet fanns hos ett annat ombud, åkte dit och inte f..n fanns paketet där. Nu när jag loggar in påstås det vara i Järfälla igen.... I tre veckor har de hållt på.
 
  • Ledsen
  • Wow
Maria T och 3 till
  • Laddar…
S
D Dublin skrev:
Fy f...n för UPS. Tycker att de aldrig levererar i tid, men nu har de tagit priset. Beställde kängor i november (julklapp och jag var ute i god tid för en gång skull). Enl UPS webb har de varit ute tre gånger för att lämna paketet hos sitt ombud här. Varje gång har paketet av okänd anledning kommit tillbaka till deras terminal i Järfälla. Ringde och klagade och de medgav att de haft problem med ombudet. Fick leveransavisering igår att paketet fanns hos ett annat ombud, åkte dit och inte f..n fanns paketet där. Nu när jag loggar in påstås det vara i Järfälla igen.... I tre veckor har de hållt på.
Kontakta affären där du köpte så får de klaga. Är ju de som beställt tjänsten av UPS.
 
GAAAAHH!
Reklam för spelsajter...
 
  • Gilla
Kjell_G och 2 till
  • Laddar…
D Dublin skrev:
Fy f...n för UPS. Tycker att de aldrig levererar i tid, men nu har de tagit priset. Beställde kängor i november (julklapp och jag var ute i god tid för en gång skull). Enl UPS webb har de varit ute tre gånger för att lämna paketet hos sitt ombud här. Varje gång har paketet av okänd anledning kommit tillbaka till deras terminal i Järfälla. Ringde och klagade och de medgav att de haft problem med ombudet. Fick leveransavisering igår att paketet fanns hos ett annat ombud, åkte dit och inte f..n fanns paketet där. Nu när jag loggar in påstås det vara i Järfälla igen.... I tre veckor har de hållt på.
Idag kunde jag till slut hämta upp paketet, nu med nån gul intern UPS lapp på. Skickat från Footlocker i Holland och ankom till Sverige i slutet av november. Enligt ombudet var det minst 30 paket som skulle till hans utlämning som hade fastnat i UPS interna vinkelvolt... Väljer aldrig UPS om jag får valmöjligheten.
 
  • Gilla
vcx och 3 till
  • Laddar…
D Dublin skrev:
Idag kunde jag till slut hämta upp paketet, nu med nån gul intern UPS lapp på. Skickat från Footlocker i Holland och ankom till Sverige i slutet av november. Enligt ombudet var det minst 30 paket som skulle till hans utlämning som hade fastnat i UPS interna vinkelvolt... Väljer aldrig UPS om jag får valmöjligheten.
Min lokala UPSare är trevlig och kan slänga lite käft när han lämar paket, glida in i garaget och kolla vart delarna han leverera ska till och fråga totaltid från beställning i USA och så. (södraste Stockholm) Tror han är amerikan
 
  • Gilla
Dublin
  • Laddar…
Keiller Keiller skrev:
GAAAAHH!
Reklam för spelsajter...
"Regler och villkor gäller".

Nähä?
 
  • Gilla
Strontus
  • Laddar…
T
Gaaahh! Kaffet slut på jobbet🤯
 
  • Wow
  • Ledsen
a.o.f och 3 till
  • Laddar…
T Tamak skrev:
Gaaahh! Kaffet slut på jobbet🤯
Du får väl byta jobb;)
 
Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Tror det finns ett elektrikerskämt här nånstans... 😂

Bromspedalen är ju i nyskick!
[bild]
Är inte kopplingspedalen i ännu mer nyskick?
 
K Kane skrev:
Är inte kopplingspedalen i ännu mer nyskick?
Nu är den ju bytt... 😀
Här är "förebilden"..
Bilens pedaluppsättning med kopplings-, broms- och gaspedal syns tydligt. Slitage och smuts är synbart.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
T
F fribygg skrev:
Du får väl byta jobb;)
Njaa.. blir lite svårt när man äger företaget, så egentligen är det eget fel😂 tur att dom anställda hunnit sluta för dagen iaf
 
  • Gilla
  • Haha
mexitegel och 1 till
  • Laddar…
S
T Tamak skrev:
Njaa.. blir lite svårt när man äger företaget, så egentligen är det eget fel😂 tur att dom anställda hunnit sluta för dagen iaf
Byt chef.
 
  • Gilla
  • Haha
Tamak och 1 till
  • Laddar…
GHHHAAA.
Är det inte de enda, så är de det andra.

Gubben (jag) var lite trött på ensamheten och började dejta för några månader sen.
Det har inte gett nått napp, men jag har fått en god vän som kom med lite råd här om kvällen.
"Du ska göra si och säga så, bla bla bla..... och sen är det ditt hem"

Jo, sa jag utan att lyssna vidare, vet att det saknar stil, jag är dålig på design, är ju bla därför jag vill ha en kvinna i huset, som kan hjälpa till och pimpa det och få det trivsamt.

"Nä, ditt hem är jättemysigt med alla blommor och sånt, det är renligheten"

Va ??

"Du har för rent, kvinnorna kommer få ångest direkt när de kliver in i ett hem renare än en sterilsal på sjukhuset"

Jaha, vad ska jag göra då, låta bli och städa på en månad och bjuda hem de sen ??

"Ja"

Så nu fick man skit för att man har rent oxå 😉
 
  • Haha
  • Ledsen
  • Gilla
vcx och 18 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.