Alfredo Alfredo skrev:
Det står längst upp till vänster bredvid huset. Sen ser du det även på den lilla symbolen som "gubben" har men inte du för tillfället.

Som jag har fattat det, ska tilläggas.

[bild]
Tack, det var jag som inte höll koll på när det gått ett år, så ny betalning fixade allt.
 
  • Gilla
Alfredo och 1 till
  • Laddar…
Nu har en TS premierat sig själv igen.

Ett foruminlägg markerat som "Bästa svaret" med en användares tacksamhet och kommentar om feedback.

Och ja, jag tjatar... Men jag kan väl inte vara den enda som tycker att det är fel att detta går och att det borde vara ganska lätt att stoppa?
 
  • Gilla
vcx och 9 till
  • Laddar…
Skärmdump av ett internetforum, diskussion om konsumenträttigheter, hänvisning till konsumenttjänstlagen, svenskt språk.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Tack, @Per Eskilsson!
 
  • Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
Har ni medvetet ändrat så att citat inte kommer med om man bara klickar på "Svara" vid ett inlägg? I så fall en dålig ändring, tycker jag.

PC/Firefox/Linux och iPhone/BH-app, samma förändring.
 
  • Gilla
klaskarlsson och 13 till
  • Laddar…
Trådarna lär bli mer lättlästa då det inte gödslas med onödiga citat...
 
  • Gilla
  • Wow
roli och 1 till
  • Laddar…
useless useless skrev:
Trådarna lär bli mer lättlästa då det inte gödslas med onödiga citat...
Trådarna lär bli mer svårlästa då det inte klargörande citat görs...
 
  • Gilla
klaskarlsson och 11 till
  • Laddar…
Fast i aktiva trådar går det inte se vilket inlägg man svarat på då. Det blir väldigt rörigt. Särskilt numera när citaten ändå är automatiskt minimerade.
 
  • Gilla
klaskarlsson och 6 till
  • Laddar…
P
Men klipp bort allt utom det du vill citera så blir det lättare.. och det går/gick att klicka på pilen för att komma till original inlägget om man så ville..
 
  • Gilla
Alfredo
  • Laddar…
Fast utan citat funkar ju inte det alls.
 
  • Gilla
klaskarlsson och 3 till
  • Laddar…
Ja jag märkte just att jag inte kan citera nån längre, så jag struntade i att svara och kom hit till denna tråd för att rapportera en bugg. För det kan ju inte vara med flit.
 
  • Gilla
klaskarlsson och 6 till
  • Laddar…
DennisCA DennisCA skrev:
Ja jag märkte just att jag inte kan citera nån längre, så jag struntade i att svara och kom hit till denna tråd för att rapportera en bugg. För det kan ju inte vara med flit.
Jag vet inte ens om jag borde skriva detta men "rätt ska vara rätt". Man kan fortfarande citera men då får man göra detta genom "trepunktersmenyn". Som jag skrev tidigare tycker jag detta är en försämring.

Användarprofil på forum, inlägg om bugg, svara, citera, gilla, dela funktioner, blå och grå färger.
 
  • Gilla
Ulltand och 4 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Man kan fortfarande citera men då får man göra detta genom "trepunktersmenyn".
Det går även att markera den text man vill cirera.
 
  • Gilla
Dilato
  • Laddar…
useless useless skrev:
Det går även att markera den text man vill citera.
Hur då? Får i alla fall inte det att fungera på PC/Linux/Firefox. Om jag nu inte helt missförstår vad du menar.
 
Det är intuitivt att förvänta sig att det ska citeras då man trycker på svara knappen under ett inlägg. Så om det inte automatiskt citeras, tycker jag det är mindre frustrerande om knappen inte finns, än att den beter sig icke-intuitivt.
 
  • Gilla
Ulltand och 5 till
  • Laddar…
R
Alfredo Alfredo skrev:
Hur då? Får i alla fall inte det att fungera på PC/Linux/Firefox. Om jag nu inte helt missförstår vad du menar.
På min myphone funkar det fin fint🤣
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.