Det är bekvämt med adaptiv farthållare, bara att ställa in och "åka med" man behöver ju inte bry sig om de fordon man hinner upp. Gå ut i omkörningsfil och "åk om.
 
  • Gilla
Anna_H och 1 till
  • Laddar…
hsd
Jo just det ,såna som tar lång tid för en omkörning GAAAAAAHHHHH
 
  • Haha
  • Gilla
Blåbetongägaren och 2 till
  • Laddar…
hsd hsd skrev:
Jo just det ,såna som tar lång tid för en omkörning GAAAAAAHHHHH
Det beror helt på vad farthållaren är inställd på. 😎 GAAAAAAHHHHH
 
  • Älska
mikethebik
  • Laddar…
hsd hsd skrev:
Jo just det ,såna som tar lång tid för en omkörning GAAAAAAHHHHH
Jo men ser man ngn "stolle" komma i 790 i bakspegeln innan man går ut så finns det ju andra pedaler att nyttja. 😢
 
När vi ändå är inne på ämnet,
GAAAAHH! för folk som, när man ska köra om dom, gasar på när man börjar komma jämsides så att själva omkörningen tar dubbelt så lång tid. Va fan tror dom att dom håller på med?
 
  • Gilla
klaskarlsson och 2 till
  • Laddar…
Keiller Keiller skrev:
Va fan tror dom att dom håller på med?
Anpassar sig till trafikrytmen... 😆
 
  • Haha
Nötegårdsgubben
  • Laddar…
useless useless skrev:
Anpassar sig till trafikrytmen... 😆
Ja, synd bara att de inte gör det tidigare så anledningen till omkörning uteblir 🙂
 
  • Gilla
ford1
  • Laddar…
Gaahhh! När ämnen jag själv tycker är underhållande blir en följetång i tråden!

Ta någon av biltrådarna istället!
 
  • Haha
  • Gilla
klaskarlsson och 3 till
  • Laddar…
Gaaahhh!!! Paroditråden. Har sett mig själv för väl i skrattspegeln för att inte tappa masken. Får nog allra minst dra igång ett renoveringsprojekt innan jag kan ta mig själv på allvar här igen. Kanske ska dra om all gammal el själv. 😉
 
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGH!

1h efter jag gjort klart underlag och skickat för offertförfrågan återkommer en underleverantör och meddelar att batteriet som jag designat in i produkten som de skulle leverera inte går att leverera...
 
  • Ledsen
kashieda och 2 till
  • Laddar…
B
Men det löser väl du utan problem 😉

Skärmdump av ett foruminlägg med användarnamn, profilbild, datum, text och reaktionsalternativ.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Älska
  • Haha
Workingclasshero och 2 till
  • Laddar…
@breakman jag blev bra sugen att boka en flygbiljett till London och köpa några själv...

Tyvärr är problemet att inga komponentnasare i europa orkat lösa Batteripaniken på flygplan så jag lär väl inte få ta med mig dem hem. (sitter de på rulle får man inte skicka dem, sitter de i slutprodukten går det hur bra som helst...)

För den som undrar är batteriet ett lödbart med reflowugn samtidigt som det är väldigt sött på 4.8mm i diameter.
 
tommib
Stoppa i ett örngott och kalla för "Energikudde"? Säg att den är en del av din religion också.

Sen går det ju också att åka landvägen hem från London så jag hör mest massa ursäkter för att slippa jobba...
 
  • Haha
  • Gilla
sinuslinus och 4 till
  • Laddar…
Jobba?!

WAAAAAAAAGH!
 
  • Gilla
  • Älska
fribygg och 3 till
  • Laddar…
GAAAAAHHHHHH!!! När man kommer hem från jobbet och nån j....vel har kör in i staketet. Gissningsvis nån som tänkt vända på vår infart men missat den med typ 1,5 m trots att den är bred nog för två bilar och var tom. Han har krökt en staketstolpe som sitter väl fastgjuten med typ 30 grader, ett gäng spjälor är trasiga och flera meter av staketet lutar in över tomten...
 
  • Ledsen
  • Arg
  • Wow
mexitegel och 6 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.