N Niq skrev:
Men Lucifer Morningstar börjar ju inte på E. Inte Hel eller Aries heller
En burk IPA-öl märkt "Morning Star", ett halvtomt ölglas, suddig vit nallebjörn i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Morning Star.. 🫣
 
  • Älska
Emil.P
  • Laddar…
kashieda kashieda skrev:
Och det är mina katter med!
Alla katter är elektriker!

Fläckig katt ligger på bord med demonterad lampa, verktyg, och inredningsdetaljer i ett hem.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Älska
  • Haha
SågspånPappspikEternit och 3 till
  • Laddar…
fubar fubar skrev:
Ja, det kan nog finnas massor gammalt skräp på ett sånt ställe.
Grannarna menar att släkten bott där sedan de flyttade från Frankrike i början av 1800-talet. Och de har samlat på sig en massa gammalt bråte.
Jaja sånt där område med invandrare. Slår vad om att de lever på bidrag också. Är det verklige rätt plats att bygga nytt och ljust och fräscht på när det är en massa gamla slitna lägenheter runt om. Köp annan tomt där det inte är så nära tunnelbanan så är grannarna moderatorer och det blir ordning och reda.
 
  • Gilla
  • Haha
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
Vinden ligger på åt vårt håll och grannens träd släpper löv!!
 
fubar fubar skrev:
Alla katter är elektriker!

[bild]
Är du inte klok!? Alla vet att det inte går att kontrollera katter, så de får INTE vara med i ett egenkontrollprogram. Inte ens om de snusat sig igenom elgymnasiet!
 
  • Gilla
  • Haha
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Är du inte klok!? Alla vet att det inte går att kontrollera katter, så de får INTE vara med i ett egenkontrollprogram. Inte ens om de snusat sig igenom elgymnasiet!
Vad snackar du om? Klart katten inte jobbar och ska kontrolleras det är ju den som står som ansvarig med behörighet.
 
  • Gilla
  • Älska
  • Haha
fubar och 3 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Vinden ligger på åt vårt håll och grannens träd släpper löv!!
Fram med tunnan och elda, blött ute så det kan omöjligt råda eldningsförbud. Om någon är arg när de frågar eldar du inte trädgårdsavfall utan grillar marshmallows.
 
fubar fubar skrev:
Alla katter är elektriker!

[bild]
Var är ebonitstaven?
 
  • Haha
Nötegårdsgubben och 1 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Jag är elektriker!
Andra identifierar sig som rörmokare, kvinna eller mamma, det är säkert helt okej att känna att man är elektriker såhär på lördagskvällen.
Känner du dej som elektriker i morgon bitti är det bättre att du söker upp en präst än att du ringer och stör 1177 med dina tankar.
 
  • Haha
  • Gilla
Pin och 1 till
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Andra identifierar sig som rörmokare, kvinna eller mamma, det är säkert helt okej att känna att man är elektriker såhär på lördagskvällen.
Känner du dej som elektriker i morgon bitti är det bättre att du söker upp en präst än att du ringer och stör 1177 med dina tankar.
Jag har några elmätare som ska bytas, ger det sig inte efter det påkallar jag en Shaman, eller snickare som vet bäst?
 
FredrikR FredrikR skrev:
Jag har några elmätare som ska bytas, ger det sig inte efter det påkallar jag en Shaman, eller snickare som vet bäst?
Snacka med prästen, han vet nog en del om kraft från ovan, om kraften är mätbar och om vi människor har nått på jorden att göra.
 
  • Gilla
  • Haha
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Jag har några elmätare som ska bytas, ger det sig inte efter det påkallar jag en Shaman, eller snickare som vet bäst?
Ring Lankester Merrin han är bra på utdrivning
 
  • Älska
FredrikR
  • Laddar…
P Pin skrev:
Jaja sånt där område med invandrare. Slår vad om att de lever på bidrag också. Är det verklige rätt plats att bygga nytt och ljust och fräscht på när det är en massa gamla slitna lägenheter runt om. Köp annan tomt där det inte är så nära tunnelbanan så är grannarna moderatorer och det blir ordning och reda.
Ja dom lever bara på bidrag och stjäl våra jobb
 
  • Gilla
Pin
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Vinden ligger på åt vårt håll och grannens träd släpper löv!!
Det enda att göra är att samla ihop alla löv och lägga dom på hans trappa.
 
  • Gilla
  • Haha
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Jag har några elmätare som ska bytas
Byt dem mot fyrtumsspik. Funkar lika bra och du slipper elräkningen.
 
  • Haha
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.