Folk var galna på Bauhaus Bromma idag, kom folk med rullvagnar fyllda med vattenslangsvindor.
Annars var det rätt dåligt med fynd tyckte jag
 
  • Gilla
  • Haha
Appendix och 3 till
  • Laddar…
nino nino skrev:
Folk var galna på Bauhaus Bromma idag, kom folk med rullvagnar fyllda med vattenslangsvindor.
Annars var det rätt dåligt med fynd tyckte jag
Blir spännande nu när blocket och tradera kommer rapportera vad kontona säljer för....

Kan med lite tur bli ordning på alla som länsar reor.
 
  • Gilla
boschkenta och 3 till
  • Laddar…
nino nino skrev:
Folk var galna på Bauhaus Bromma idag, kom folk med rullvagnar fyllda med vattenslangsvindor.
Annars var det rätt dåligt med fynd tyckte jag
Vadfalls!

Men 179 kr är ändå ett rätt bra pris :)
 
  • En pall med väggslangboxar i en varuhusmiljö, anställda rör sig i bakgrunden.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
M MLindstrom skrev:
Vadfalls!

Men 179 kr är ändå ett rätt ra pris :)
Jaha kul att du hitta, jag frågade extra men då fanns det inte, då va klocka runt 13.30
 
nino nino skrev:
Jaha kul att du hitta, jag frågade extra men då fanns det inte, då va klocka runt 13.30
Vid 09 hade de inte plockats fram, så grejerna som är poppis går snabbt.

I övrigt fanns det ett par Skil-maskiner för billig penning. Annars mest badrumsgrejer, typ elvärmegolv, blandare, dusch, kakel, duschväggar, bubbelbadkar osv. Är man inte petig kan man nästan göra badrummet gratis.
Och fortfarande en pall Essbox.
 
Jula har Ryobis planhyvel RAP1500G till rätt så bra pris, 4999 kr. Finns även på Bauhaus, så med deras lågprisgaranti kommer man väl ner i 4400 typ? Slut i weblagret dock, men finns inne i de flesta av deras butiker.
 
M MLindstrom skrev:
Vadfalls!

Men 179 kr är ändå ett rätt bra pris :)
Gick tom beställa på nätet, 59kr frakt är ju inte farligt. Ingen aning om den är bra men bara en slang kostar ju dem pengarna.
 
  • Gilla
K. L
  • Laddar…
M MLindstrom skrev:
Samma pris på hemsidan, skynda fynda h

[länk]
Gick in nu och fanns en kvar i lager, när jag väl kommer till kassan och ska bekräfta köpet så finns den inte längre i lager.. 😔
 
K
M MLindstrom skrev:
Samma pris på hemsidan, skynda fynda h

[länk]
Tackar för tipset.👍
Jag klippte två i går, då var det bara sex stycken kvar, den ena ska jag ge till grabben.😊
 
M mahus skrev:
Clas Olson har sänkt priset på tre av sina dewalt verktygspaket med runt 50%. Gjorde stickprov på pricerunner och det verkar som att det ordinarie priset inte är helt uppåt väggarna jämfört med konkurenterna.

[länk]
Finns det i lager på något varuhus? Kan inte hitta någon i alla fall. Verkar inte heller komma upp som alternativ med hemleverans…
 
N
De rullade ut 5 pallar med Essve original och mini (tomma) för 212 kr respektive 174 kr/st, Bauhaus Bromma
 
  • Gilla
Chentin och 3 till
  • Laddar…
N Noun skrev:
De rullade ut 5 pallar med Essve original och mini (tomma) för 212 kr respektive 174 kr/st, Bauhaus Bromma
Du har inte sett om de säljer ut skottkärror?
 
N
R Riala skrev:
Du har inte sett om de säljer ut skottkärror?
Såg inga skottkärror
 
  • Gilla
Riala
  • Laddar…
Ni som är och flänger på bauhaus bromma, har ni kolla på annat än bara verktygshyllorna. Sa bygga badrum och lite annat men bor 10 mil bort så lite långt att bara åka och "checka läget".

Det jag behöver bla är:

Pärlspont
Massivt trägolv minst 25 mm tjockt.


Probau tätskik
Tätskikts massa membran
Tätskikts folie
Hörn
machetter osv

Kakel vitt tex 10x30 eller 20x40
Klinker medium grått till mörkgrått alt lite stenutseende grått.

Fästmassa kakel klinker
Fogmassa vit till kakel samt grå till klinker

Duchväggar glas för hörn

Duchblandare mora eller fmmattsson
Handfatsblandare mora eller Fm mattsson
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.