Ny GAAAH: sambon kört på vildsvin nyss. Allt verkar ok men vi får väl se hur kylpaketet mår…
 
  • Ledsen
  • Gilla
4774 och 2 till
  • Laddar…
Ta trikinprover. Sen ät.
🍖🥓
 
  • Haha
  • Gilla
boschkenta och 7 till
  • Laddar…
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Ta trikinprover. Sen ät.
🍖🥓
Jag körde över ett par, de smet de jävlarna och jag fick åka hem tomhänt 😢 Jägare var där flera dagar och letade, tror deraas frys var tom också
 
  • Gilla
4774 och 1 till
  • Laddar…
Maria T
Gaaaaahhhhh! eller Hahahahaha och Buuuuuu, beroende på hur en ser det!

I lördags var det småspöken, troll och gastar som knackade på vid tre tillfällen, igår vid två och ikväll än så länge två. När de är rara och bara vill ha godis är det helt okej för min del - hoppas slippa såna tonåriga spöken som ställer till tråkigheter även om de får godis, då har det i mitt tycke gått överstyr.
Återstår att se om några ö h t hälsar på imorgon, den riktiga Halloween. Har nog lite godis kvar i skålen.

🕷️🎃🦇🎃🕷🕸
 
  • Gilla
4774 och 1 till
  • Laddar…
Anna_H Anna_H skrev:
Komplett med snöstorm och allt 😬
Det är för tidigt!
Ett räcke täckt av snö, kvällsljus, en snöig balkong, träd och en gatlykta i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

😐
 
  • Ledsen
  • Gilla
  • Älska
Anna_H och 8 till
  • Laddar…
Maria T
FredrikR FredrikR skrev:
Det är för tidigt!
[bild]
😐
Instämmer till fullo!
 
  • Gilla
Anna_H och 2 till
  • Laddar…
hsd
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Ta trikinprover. Sen ät.
🍖🥓
Ska räcka med 3 månader i frysen 👍
 
  • Gilla
4774
  • Laddar…
hsd hsd skrev:
Ska räcka med 3 månader i frysen 👍
Lättare sagt än hjort, gris menar jag, för den som är hungrig nu! GAAAAHHHH!!!
 
  • Gilla
4774
  • Laddar…
4774
T TowaTei skrev:
Bra med klicket och det där fungerar ju ok på tex en mjölkförpackning, men när korken sitter på en flaska som man vill dricka direkt ur så den där fastsittande korken riktigt irriterande.
Håller med fullständig 😄. Tycker att det är samma ofog som när locket på kryddburkar ändrades
 
  • Gilla
TowaTei och 1 till
  • Laddar…
4774
Alfredo Alfredo skrev:
Lättare sagt än hjort, gris menar jag, för den som är hungrig nu! GAAAAHHHH!!!
Hahaha
 
Gaaaahhhh!!!

Varför kvarsittande lock?! Kunde inte tänka mig att det var ett så utbrett problem. Skruva av häll upp eller drick, skruva sedan tillbaka.

Kryddburkarna då? Har fått några smärre utbrott då jag fått bygga om kryddhyllan två gånger... de insåg väl att det var en dålig idé med höga lock som dessutom spred kryddor högt och lågt 🙂
 
  • Gilla
Maria T och 1 till
  • Laddar…
GAAAAH!
Jag har fått jobb, men börjar inte förrän om två månader. Ändå måste jag skicka in 6 jobbansökningar per månad för att få ersättning fram tills jag börjar. Slöseri på min tid, slöseri på rekryterarnas tid.

Nåja, jag hittade iallafall en som sökte 5 olika roller och ansökan var per e-post, så jag skrev att jag var intresserad av att jobba där i november och december på vilken som helst av rollerna även om jag inte hade riktigt rätt kvalifikationer, i väntan på tjänsten jag börjar på sedan, men att det kan vara lite krångligt att ta sig dit då det är 6 timmar restid. 😉
 
Redigerat:
  • Gilla
  • Haha
  • Älska
mikethebik och 11 till
  • Laddar…
Du får försöka se det som ganska bra timlön ändå 😀.
 
  • Gilla
4774 och 1 till
  • Laddar…
Gaaaaahhhh, vad jag är less på att den här personen stirrar in från andra sidan min datorskärm om och om igen.......
En förvånad kvinna i förgrunden, annonstext om kontorsinredning, oskarp person i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
tensiden och 3 till
  • Laddar…
Gahhhh! Förkylning! 🤬
 
  • Ledsen
  • Gilla
4774 och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.