FredrikR FredrikR skrev:
Think Big!
Toasprit OCH sugrör som är värda namnet!

Nu snackar vi.
Och mat
 
  • Haha
  • Wow
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Har du funderat på att lösa det med Plejd? Det funkar riktigt bra! Man kan köpa aktier i bolaget också, så tjänar man dubbelt.
Ryska värdepapper är det som gäller. Dom är riktigt billiga nu.
 
Min hustru är undersköterska, ska jag låta henne installera vår nya värmepump eller ska jag anlita grannfrun som är överläkare?
 
  • Gilla
4774 och 5 till
  • Laddar…
Keiller Keiller skrev:
Min hustru är undersköterska, ska jag låta henne installera vår nya värmepump eller ska jag anlita grannfrun som är överläkare?
Var försiktig med att utnyttja grannfrun. Tänk på grannsämjan. I så fall måste du erbjuda gentjänst.
 
  • Gilla
kashieda
  • Laddar…
Keiller Keiller skrev:
Min hustru är undersköterska, ska jag låta henne installera vår nya värmepump eller ska jag anlita grannfrun som är överläkare?
Om det är bergvärmepump så kanske du borde be överläkaren. Om det är en luft-luft så kan du säkert se på när din fru installerar den
 
  • Gilla
Pin
  • Laddar…
N Niq skrev:
Om det är bergvärmepump så kanske du borde be överläkaren. Om det är en luft-luft så kan du säkert se på när din fru installerar den
Hustrun är trevligare att se på än grannfrun så det spelar ingen roll vilken sorts värmepump det är.
 
  • Gilla
linneac och 1 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Och mat
Överdriv inte nu!
Kolla aktiekursen.
 
  • Gilla
kashieda
  • Laddar…
Keiller Keiller skrev:
Hustrun är trevligare att se på än grannfrun så det spelar ingen roll vilken sorts värmepump det är.
Yes, Plejd går bort, men den diskussionen behöver vi inte ta i den här tråden.
 
Naturligtvis ska vi inte prata Plejd i den här tråden. Då blir ju ni i Plejdhatarmaffian överbevisade på ett ställe till. 🙄

Som alla rimliga människor vet löser Plejd det här av skälen A, B och D. (C var också bra egentligen. Det löser de snart har jag läst.)

Plejd, plejd, plejd!
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Då blir ju ni i Plejdhatarmaffian överbevisade på ett ställe till.
Vi hatar inte Plejd. Vi hatar elbilar och vi hatar dem så infernaliskt mycket så det finns absolut inte minsta lilla hat kvar till något så totalt oväsentligt som Plejd!

Hata, Hata, Hata!

En liten solcellsdriven leksaksbil med fyra hjul och solpanel på toppen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Ledsen
  • Gilla
  • Wow
Maria T och 4 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Vi hatar inte Plejd. Vi hatar elbilar och vi hatar dem så infernaliskt mycket så det finns absolut inte minsta lilla hat kvar till något så totalt oväsentligt som Plejd!

Hata, Hata, Hata!

[bild]
Får den där dra mitt skotersläp på 3000kg?
 
  • Haha
linneac
  • Laddar…
R Robert-san01 skrev:
Får den där dra mitt skotersläp på 3000kg?
Självklart! Men du måste köra i minst 50 mil i sträck innan du tar pisspaus!
 
  • Gilla
Skandiamannen och 1 till
  • Laddar…
R Robert-san01 skrev:
Får den där dra mitt skotersläp på 3000kg?
Är det släpet som väger 3000kg❓
En skotare väger ju mycket mera
Gul och svart skogsmaskin, griparm, stora hjul, skymning, förare synlig, träd i bakgrunden, markterräng.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Tror inte du får dra den efter din elbil
 
  • Gilla
Nötegårdsgubben och 2 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Överdriv inte nu!
Kolla aktiekursen.
Förlåt tänkte inte på att det var McDonalds
Aktiekursen har gått ner
 
  • Älska
FredrikR
  • Laddar…
N Niq skrev:
Om det är bergvärmepump så kanske du borde be överläkaren. Om det är en luft-luft så kan du säkert se på när din fru installerar den
Luft luft är sjuksyrran bättre på, mun mot mun kan bli knepigt med läkaren a.k.a. grannfrun.
Skaffa elbil för att bräcka grannen med högre utbildad fru. Är hon dessutom yngre eller snyggare måste du anlägga pool.
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.