Düsseldorff Düsseldorff skrev:
Min brorsas kusin var faktiskt med om en helt annan grej och då pratade han med försäkringsbolaget och de sa att du har fel.
Hade det inte varit för att han är känd för att vara en patolologisk lögnare hade jag varit oerhört kränkt nu.
 
  • Gilla
Düsseldorff
  • Laddar…
Min farfar använde roundup 1912 på sin portvinstå, helt odugligt. Roundup är bara skräp för allt.
 
Düsseldorff
K Klass0n skrev:
Hade det inte varit för att han är känd för att vara en patolologisk lögnare hade jag varit oerhört kränkt nu.
Säker på att du inte fått bältros?

Fulkemisten skrev nåt om det här i en raderad tråd från 2003. Du kan säkert hitta den om du bara kunde bemöda dig med att använda den JÄVLA SÖKFUNKTIONEN!!!!
 
  • Haha
Dilato och 1 till
  • Laddar…
Düsseldorff Düsseldorff skrev:
Säker på att du inte fått bältros?
Tänk på att vaccinera er mot bältros!😆
 
Fulkemisten Fulkemisten skrev:
Antar att du menar nej?
Ja!
 
Fulkemisten
Alfredo Alfredo skrev:
Ja!
Nu säger du emot dig själv.

För övrigt ska man inte tro att det blir bra att pensla roundup på första försöket. Det är ganska svårt...
 
  • Gilla
  • Haha
Kurtivan och 1 till
  • Laddar…
Düsseldorff
Tjääna! Ja ha druckit 14 långburk såhärrrr på kvällkvisten va o nu ska jag berätta om när frugan knulla grannen o jag blev bög !! Rätt spännande faktiskt men imorrn kmr jag ångra mig så mycket att ja aldri kmr tebax!!

(Vad hette snubben? Episk tråd..)
 
  • Gilla
mersault och 1 till
  • Laddar…
Så mycket trams här!!
Jag har raderat det mesta och delat ut varningar.
Skärp er annars blir ni avstängda.

/Workingclassherosomsmygmodererarutanframgång.
 
  • Gilla
  • Haha
Jansson42 och 12 till
  • Laddar…
H
Jag har magknip!!! Så mycket jag skrattar 😆
 
  • Gilla
  • Arg
NL12345 och 3 till
  • Laddar…
S Strontus skrev:
Och nageltrång!
Om man då inte hade nageltrång innan, är det då ett dolt fel och kan man ta det på försäkringen??
 
  • Gilla
skogaliten
  • Laddar…
Düsseldorff
A Argastesnickaren skrev:
Om man då inte hade nageltrång innan, är det då ett dolt fel och kan man ta det på försäkringen??
Nej du måste hitta gränspinnarna på tomten först och det kommer kosta 4 miljoner. Sen kan du fundera över trädfällningen, grannen som eldar kreosot-impregnerade slipers 23 timmar om dygnet och hur du ska avleda grannens dagvatten som dränkte två av dina tre barn förra veckan.
 
  • Gilla
  • Haha
John Carlson och 10 till
  • Laddar…
H Hazze23 skrev:
Jag har magknip!!! Så mycket jag skrattar 😆
Nu blir jag kränkt. 😢 Detta är allvarliga saker och inget att skratta åt. 🤬 Nu anmäler jag dig ditt d-a troll till näthatare. 👹
 
  • Haha
  • Gilla
Bengt Larsson och 2 till
  • Laddar…
Düsseldorff
Alfredo Alfredo skrev:
Nu blir jag kränkt. 😢 Detta är allvarliga saker och inget att skratta åt. 🤬 Nu anmäler jag dig ditt d-a troll till näthatare. 👹
Ja fy fan jag hatar såna där jävla troll! Samtidigt blir jag oerhört upprörd när moderatorn ber mig chilla lite med min neo-nazism. Vad hände med yttrandefriheten!!???
 
  • Haha
  • Gilla
erik_83 och 4 till
  • Laddar…
Fulkemisten
Alfredo Alfredo skrev:
Nu blir jag kränkt. 😢 Detta är allvarliga saker och inget att skratta åt. 🤬 Nu anmäler jag dig ditt d-a troll till näthatare. 👹
Lägg av! @Hazze23 är en av de mest aktiva och kunniga medlemmarna här! Han är inget troll. Du kan vara troll.
 
  • Haha
Düsseldorff
  • Laddar…
Düsseldorff Düsseldorff skrev:
Tjääna! Ja ha druckit 14 långburk såhärrrr på kvällkvisten va o nu ska jag berätta om när frugan knulla grannen o jag blev bög !! Rätt spännande faktiskt men imorrn kmr jag ångra mig så mycket att ja aldri kmr tebax!!

(Vad hette snubben? Episk tråd..)
Jag visste det! Det är bögarnas fel...
 
  • Haha
mikethebik och 4 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.