Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 841 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om spikar?"
 
  • Gilla
Klippspiken
  • Laddar…
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 868 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om spikar?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 886 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om spikar?"

Jag trodde jag visste hur trådspik såg ut...men detta var nått nytt för mig.

Två böjda spikar och en rak spik på en träyta i solsken.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Denna lurviga spik hittades i franskt emballagevirke.
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 897 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om spikar?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 2 405 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om spikar?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 909 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om spikar?"
 
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 513 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om spikar?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 2 417 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om spikar?"
 
Maria T
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 513 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om spikar?"

Vilket är rätt kasst, men det var ju för att ingen av frågorna rörde pappspik, nubb och bleckspik, såna som jag är bra på :p
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.