maah maah skrev:
Det är ett bra budgetalternativ.
Såhär ser det ut på insidan, skulle bli väldigt trevligt ljusinsläpp med 2 fönsterdörrar.[bild]
Absolut! Helglasade naturligtvis. Skulle bli ett riktigt lyft både inifrån och utifrån! Gör't bara.
 
  • Gilla
maah
  • Laddar…
maah maah skrev:
Nu är jag klar!
Otroligt nöjd med slutresultatet och med att ha gjort det själv, förutom matta och rör då.

Det enda som blev lite tokigt är placeringen av toan. Det hade varit bättre att ha den vriden 90° men det hade varit väldigt mycket jobb att få till pga en källarvägg som är i vägen för avloppet.

Ska försöka summera lite kostnader sen men i runda slängar har det gått på 65 000:-

Nu kommer det lite bilder!
En del är tagna med vidvinkel så det kan se lite skevt ut.

[bild] [bild] [bild] [bild] [bild] [bild] [bild] [bild] [bild] [bild]
Snyggt! Vad blev det för fabrikat på duschdörrarna, är det Svedbergs?
 
  • Gilla
maah
  • Laddar…
maah maah skrev:
Nu är det klart!
[bild] [bild]

Lägger med några bilder på hur det såg ut 2018 när vi köpte huset med, alltid kul för ens egen del att se hur mycket man faktiskt har gjort.
[bild] [bild] [bild] [bild]
Du råkar inte ha fler bilder på staketet?
Ser ut så som jag vill bygga men fastnar i dimensioner och infästning av olika delar.
Har en tråd om ämnet men dåligt med svar i tråden
 
Sommarens projekt 2023 blev en lekstuga.
Jag hade en hel del panel över från tillbyggnaden så jag använde den.
Har byggt storlek och viktmässigt så att det ska gå och flytta den vid behov.

Träramkonstruktion med geotextil på gräsmatta, troligen förhöjd odlingsbädd, trädgårdsarbete pågår. Soligt väder, grönska.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Träkonstruktion, troligen däck, på gräs med verktyg, trädgårdsarbete pågår, häck i bakgrunden, dagstid.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Träkonstruktion på gräsmatta, verktyg utspridda, byggprojekt i början, skymning, trädgård, växthus i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Trälekstuga under konstruktion i trädgården, stege framför, grå moln ovanför, solpaneler på hus i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Lekstuga under konstruktion på gräsmatta, verktyg och byggmaterial synliga, molnig himmel i bakgrund.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Litet grått skjul med veranda under skymning, delvis konstruerad, grön gräsmatta, lugnt bostadsområde.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Grått lekstuga med veranda, trägolv, öppen dörr, i en grön trädgård, dagtid.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


En dörr ska byggas också sen är det dags för inredning men där har nog inte jag så mycket att säga till om.
 
  • Gilla
hakber77 och 38 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.