1. 9 st.
2. Fönstren hemma ser ut som bilden på en tjocktv nu med pollen överallt, HJÄLP OSS att få tillbaka HD upplösningen!
 
1. 9 stycken delforum

2. I dagsläget har vi faktiskt ingen ordentlig fönstertvätt alls.. Med en elektrisk fönstertvätt så skulle livet underlättas en liten del, vilket vi alla vet kan behövas!
 
Det finns 9 delforum.

Våra fönster ser hemska ut, och hur jag än försöker tvätta dem så orkar jag inte. Människan är till naturen lat, så för att underlätta mitt soffliggande måste något helt enkelt göras.! Att vinna en fönstertvätt löser en del av problemet för mig helt enkelt. ;)
 
Mats-S
1.
Det finns 9st delforum.

2.
Vill ha en ny, våran gamla Kärcher börjar bli trött .-)
 
9 st delforum

Därför jag sååå gärna vill VINNA :)
 
Nio st delforum.

Jag vill vinna för att jag älskar prylar och har fönster :p
Min förkärlek till batteridrivna prylar kan ibland gå sambon på nerverna. Men något sådant här, som även hon skulle kunna se användbarheten i, som skiljer sig ifrån en till skruvdragare skulle kanske kunna hjälpa oss att hitta samlingspunkten för kul med saker och faktiskt användbart.
 
1. 9st
2. Att bo nära havet är toppen men sältan syns på fönstrena. Med en sådan här tvätt skulle man lättare kunna hålla en fin sikt!
 
9st ca blir det nog
Well, då fönsterputsaren (frugan) e kort kanske en manick kan få mig att sträcka ut och polera lite mera..
 
Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Den här veckan tävlar vi om 3 st Bosch GlassVAC - den batteridrivna fönstertvätten som vann Byggahus.se's test av fönstertvättar.

[bild]

Tre vinnare får alltså varsin Bosch GlassVAC.

Gör så här för att tävla:

1. Besvara frågan nedan
2. Motivera varför just du ska vinna en fönstertvätt.

Fråga: Hur många delforum finns det i forumet på Byggahus.se under rubriken Trädgård & Utomhus?

Skriv ditt tävlingsbidrag som ett svar i den här tråden.

Tävlingen pågår till fredag den 2 juni.

OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.

-----------------------------------------------

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Denna tävling är inte sponsrad.
Jag tror det finns 9 fel forum. Har aldrig använt annat än vanlig skrapa. Skulle vara kul att prova något annat.
Lars findahl
 
1. Det finns 9 stycken delforum under rubriken "Trädgård och Utomhus"

2. Om jag i dagsläget ska putsa alla fönsterrutor så har jag ganska prick 80 kvm glas att putsa och med det uterummet som planeras skulle det bli ytterligare cirka 40 kvm glas att putsa. Rutorna som jag har idag putsas alldeles för sällan då varken tid eller lust finns för att putsa alla kvadratmetrar fönsterrutor. Men med en fönstertvätt från Bosch så går det nog fortare samtidigt som det blir betydligt roligare att putsa fönstren vilket skulle göra att fönstren skulle få sig en omgång betydligt oftare. Fönstertvätten skulle även komma väl till pass när vindrutan på båten eller bilens rutor ska tvättas/putsas.
 
1. 9 st delforum

2. Jag har många kvadratmeter att putsa vilket leder till att det blir alltför sällan. Mitt favoritmärke gällande elmaskiner är Bosch och det skulle mao göra mig glad ifall jag vann en Bosch fönstertvätt. Jag är också övertygad om att fönsterputsresultatet skulle bli avsevärt bättre än min handputs och det skulle nog bli en roligare sysselsättning
 
Det finns 9 delforum.

Jag ogillar verkligen att tvätta fönstren. Skäms varje gång solen lyser genom rutorna. Skulle uppskatta en produkt som gör jobbet enklare och roligare. En produkt som också motivera mig till att vilja göra jobbet.
 

1. 9 st
2. Det här är precis vad jag behöver! Har svårt att få till fönsterputsningen i vårt hus. Skjuter tyvärr ofta upp det och när det väl blir gjort motsvarar slutresultatet sällan mina egna förväntningar. En sån här maskin skulle kunna hjälpa mig att både komma till skott lättare och säkerligen även förbättra slutresultatet avsevärt.
 
9 st.

Min fru skulle verkligen verkligen VERKLIGEN bli glad om jag tvättade fönstrena!
 
1. Det finns 9 st delforum.

2. Det är aldrig försent att börja putsa fönster, så om jag får en kan jag börja :D
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.