Svar: 9st delforum.

Precis den fönstertvätt jag spanat in länge, medan jag väntat på att den halvtrasiga fem år gamla ska krascha helt.

Vi har 3/4 plan på övervåningen och fullt med 30cm höga fönster, denna tvätt är den enda på marknaden som har en chans att fixa övervåningens fönster!
 
1. Det finns 9 st.

2. Pah! tänkte jag om dessa fönstertvättar. Inte en chans att det fungerar så bra. Det finns tusen och en saker som är bättre att lägga sina pengar på, det finns väl för sjuttsingen gamla hederliga trasor och gummiskrapor! Inte ska man behöva fjolla sig med en maskin för att putsa sina jävla fönster!
…Med resultatet att inga fönster blir tvättade överhuvudtaget eftersom det är så sjuhelsikes tråkigt att putsa dem. Om en fågel skulle flyga in i rutan (varför den skulle göra det är ett mysterium eftersom fåglar dras till spegelblanka fönster) skulle det förmodligen innebära att ljuset inomhus skulle öka med x antal enheter, eftersom fågelstackarn förmodligen skulle ta med sig mer skit än den skulle lämna efter sig.
Så prove me wrong, snälla! Snälla säg att det är precis så lätt, smidigt, effektivt och framförallt roligt att putsa med maskin som ”alla” säger! Hit me! Överbevisa mig! Tack!
 
1.Det finns 9 st delforum.

2. Putsa fönster utan vett, nej tack, jag önskar inte mera svett. Två barn och tid jag ej har, snälla låt inte mina smutsiga fönster få vara kvar!
 
Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Den här veckan tävlar vi om 3 st Bosch GlassVAC - den batteridrivna fönstertvätten som vann Byggahus.se's test av fönstertvättar.

[bild]

Tre vinnare får alltså varsin Bosch GlassVAC.

Gör så här för att tävla:

1. Besvara frågan nedan
2. Motivera varför just du ska vinna en fönstertvätt.

Fråga: Hur många delforum finns det i forumet på Byggahus.se under rubriken Trädgård & Utomhus?

Skriv ditt tävlingsbidrag som ett svar i den här tråden.

Tävlingen pågår till fredag den 2 juni.

OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.

-----------------------------------------------

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Denna tävling är inte sponsrad.
1. Det finns 9 delforum.
2. Min fru tycker om att putsa fönster så att detta kommer att underlätta henne.
 
  • Gilla
Robin Jacobsson1
  • Laddar…
Unikt namn
Det finns 9 delforum.

Mina barn är snabbare på att kladda ner fönstren än vad jag är att rengöra dem. Denna maskin skulle tippa vågen till min favör.
 
  • Gilla
Maria T
  • Laddar…
1) 9 delforum
2) Med små barn och mycket fönster i låg höjd är det ett heltidsjobb att hålla efter. En fönstertvätt hade nog helt klart underlättat!
 
1. Det finns 9 st delforum.
2. Jag har en kladdig tvååring som springer runt och tar i alla nyputsade fönster här hemma. Vissa dagar går det knappt att se ut. Så det hade varit kul att få prova ett lättare och smidigare sätt att få fönstrena rena! :)
 
1. 9 stycken.
2. Påbörjade fönsterputs igår, men blev avbruten av morsdagsfika på Button Town Cafe.
Kommer hem till detta:
AJFCJaWQbCO7Sb8pEpXSl7JmeeCP0-znpemy8TYLbdzLYMZLSTuMxKxuSjPEjZEcEypl204VD_AEchV-y3oe4rYcaY19o65RXoDXhgEaWKWV5oeZUVxy18XLuu2MPfBTrdUSwvBuBoS4mmPWKWGc9WLrJKpOpOvYZAKiL5fvUYsOXJAS1Bk3pz5K4IW51atjKdDXXWQN217dNU-2zgF6td8u9IGEGJJkgy4FiuPmgcRsag51d_nhtQ0P3sPlAl6YbvvTiD5qi5ozM-V22EMoj9dc879yysX5uMUc0uHa5OgySMVy25Je4qf_hSk-m5kGkLfBv6iTNETDC29YbqrpcZFFhfEAEA2epBuP0c4cbJfCSSoL9JfoAHWdrXoAVtoD04hK7Qqi-tthivRYaD8zu_kYI6UR3r4-_p25BG0lbH7MsCMFupUNbLLZLDSDHUvVNSs3MdiqqjrInzIsQNfegs8tvUua5yJTeIvgJLgYH0T3q-iP2x_a-N_vgUHDjR87KLgvwBwD8_heXnHAnfkpPoCs8-gSQG5wM22AXS2WcS3lzoHebeBelR6J2iljjOH5qJNOX2swZhaIAZZAUGjJcyNzOzbEDJiB3syYXq5-gc4FUUJZ0dSdFyL0vj9ecj5m-vQ-yI4WYS5-B3H4jNZvBkR6zXlYeuX7POgM7LKcCl3O8sOkvLIv595cIV29DvcyylHwvIvDwLHcfEc6HmRCykYNaxlx6QKSwpLZVwHW4T-b3KQqljhVwmT1N2DY7YuF87SSnwhgb1s7s1ADmiFTIeef1vceprwaL6AZmNCUFwGvaL_bTuxnowZijeeBYQ24xAwXb4bvotvB1PLN0maqNzEsioXsCps4cmlETM9ZWVKR8HZ3wMiBkGqP89kDhfkoX6H4x-MvqyFQUImh764a3iFXSws=w1147-h860-s-no
 
1. 9 delforum
2. Äger ett gammalt missionshus med ofantligt många och stora fönster, lite fönsterputshjälp skulle underlätta putsningen
 
1. Det finns 9st delforum.
2. En batteridriven fönsterputs skulle sitta som handen i handsken efter en utbyggnad av huset som resulterade i 25m2 glas ytterligare. Dessutom en dotter på 12 månader som håller på att lära sig att gå genom att stödja sig och kladda på glaspartierna.
 
1. Det finns 9 st delforum.

2. Nyinflyttad till stort enplanshus. Grusväg utanför. Sprutar på fönsterna och uterummet med vattenslangen :seenoevil:
Ser sådär ut men det går fort :crysmile:
Grannarna skakar på huvudet.
 
1. 9 st
2. Det finns alltid så mycket att göra, listan fylls bara på och det tar aldrig slut. Jag har inte tvättat fönsterna på flera år, det var så längesen det hamnade först på "att göra"-listan.

Med denna underbara fönstertvätt hade jag säkert fått barnen att åtminstone påbörja arbetet så kunde jag slutföra det. Älskar att testa nyttoprylar också men har aldrig budget till att skaffa dem och deltar därför i denna tävling
 
Vad jag kan se så finns det 9 st

Önskat mig en sådan länge då jag har har svårt för vissa rörelser med armen och för att den gör så rent på mina gamla fönster. Stor skillnad blir det!


Visa bilaga 704323

Tre vinnare får alltså varsin Bosch GlassVAC.

Gör så här för att tävla:

1. Besvara frågan nedan
2. Motivera varför just du ska vinna en fönstertvätt.

Fråga: Hur många delforum finns det i forumet på Byggahus.se under rubriken Trädgård & Utomhus?

Skriv ditt tävlingsbidrag som ett svar i den här tråden.

Tävlingen pågår till fredag den 2 juni.

OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.

-----------------------------------------------

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Denna tävling är inte sponsrad.[/QUOTE]

Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Den här veckan tävlar vi om 3 st Bosch GlassVAC - den batteridrivna fönstertvätten som vann Byggahus.se's test av fönstertvättar.

[bild]

Tre vinnare får alltså varsin Bosch GlassVAC.

Gör så här för att tävla:

1. Besvara frågan nedan
2. Motivera varför just du ska vinna en fönstertvätt.

Fråga: Hur många delforum finns det i forumet på Byggahus.se under rubriken Trädgård & Utomhus?

Skriv ditt tävlingsbidrag som ett svar i den här tråden.

Tävlingen pågår till fredag den 2 juni.

OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.

-----------------------------------------------

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Denna tävling är inte sponsrad.
Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Den här veckan tävlar vi om 3 st Bosch GlassVAC - den batteridrivna fönstertvätten som vann Byggahus.se's test av fönstertvättar.

[bild]

Tre vinnare får alltså varsin Bosch GlassVAC.

Gör så här för att tävla:

1. Besvara frågan nedan
2. Motivera varför just du ska vinna en fönstertvätt.

Fråga: Hur många delforum finns det i forumet på Byggahus.se under rubriken Trädgård & Utomhus?

Skriv ditt tävlingsbidrag som ett svar i den här tråden.

Tävlingen pågår till fredag den 2 juni.

OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.

-----------------------------------------------

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Denna tävling är inte sponsrad.
 
1. Det finns 9st delforum.

2. Fixar trädgården med blommor för pollinerarna, fläderbuskar, plommonträd mm. Men vi hinner aldrig tvätta alla fönster med den vanliga skrapan, så snart ser vi de knappt. Bl.a. för att jag numera är student och pendlar 4h till och från universitet varje dag. Gått och suktat efter en batteridriven fönstertvätt ett tag men studentbudgeten gör att det så klart prioriteras bort. Det skulle ge starten av "sommarlovet" en guldkant.
 
1. 9 st

2. Har alltid putsat fönsterna med trasa och tidningspapper. Efter senaste gångerna jag putsat fönstren har jag dock haft problem med värk i axlarna. Ska jag som pensionär i fortsättningen kunna utföra detta själv är jag säker på att det skulle hjälpa med en batteridriven fönsterputsare.

Arne Aldén
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.