1. Med en fångponny som inte får äta gräs och 30 marsvin som nästan bara äter gräs är en trimmer oumbärlig!

2. För att skära och trimma kanter snabbt och lätt!
 
1 Är i startgroparna att köpa nya trädgårdsmaskiner och tror verkligen på Husqvarnas batterisystem.
2 Hjulet är till för enkel kantklippning.
 
1. Har en störande granne som skäller på mig och min familj för allt och inget bl.a då vi dagsläget har en röjsåg som trimmer. Att jag dessutom vill ha grannskapets finaste gräsmatta skadar inte.
2. Kantklippning
 
borjerik
1. Vi har en liten tomt med kuperad baksida. Vore perfekt med en mindre batteridriven maskin. Hjulet gör dessutom att man kan hålla snygga gräsmattkanter.
2. kantningsfunktion med stödhjul
 
1. Har bytt ut flera av mina maskiner från bensindriven till batteridrift. Skulle just nu behöva en trimmer och skulle vara formidabelt att vinna en, speciellt som jag aldrig vunnit nått överhuvudtaget men hoppet är det sista som lämnar människan
2. Kantskärningsfunktion
 
S
1. Jag har idag en gammal kort trimmer som jag får stå dubbelvikt för att köra, tillverkad 80-tal nån gång. En ny hade sparat min rygg och gjort min trädgård så otroligt fin!

2. Stödhjulet används vid kantklippning eller kantskärning.
 
Veronica.
1. Villhöver en där gräsklipparen inte når

2. Kanterna görs fina och raka
 
1. Motivering:
Jag skulle verkligen älska att vinna Husqvarna 110iL batteridrivna grästrimmern från Maskinklippet.se eftersom jag har länge letat efter en grästrimmer som är enkel att använda och har hög prestanda.
Jag har en liten trädgård och det här verktyget skulle hjälpa mig att hålla den i toppskick.
Dess användarvänliga design, låga ljudnivå och låga vibrationer gör att jag kan njuta av trädgårdsarbetet utan att oroa mig för obehag eller störningar.

En av de smarta funktionerna som jag verkligen uppskattar är det inbyggda stödhjulet på Husqvarna 110iL. Stödhjulet fyller en viktig funktion genom att balansera trimmern under användning. Det ger mig enklare hantering och hjälper till att uppnå en jämn och precis klippning av gräset. Med stödhjulet kan jag arbeta med ökad precision och effektivitet.

Att vinna denna fantastiska grästrimmer skulle vara en stor hjälp för mig och min trädgårdsskötsel. Jag skulle kunna njuta av att ha en välskött trädgård. Dessutom, med möjligheten att använda samma batteri på andra verktyg från Husqvarnas sortiment, skulle jag kunna utnyttja det på flera sätt och göra mitt trädgårdsarbete ännu mer mångsidigt och effektivt.

Tack för en fantastisk tävling och jag hoppas att jag får chansen att vinna den här fantastiska grästrimmern från Maskinklippet.se!

2. Svar på frågan:
Stödhjulet på Husqvarna 110iL används för att skära och trimma kanter snabbt och lätt!
 
1. För att det ska kunna bli lite jämlikhet här hemma, fru och döttrar gillar inte den nuvarande bensindrivna trimmern som är "läskig" så med denna slapp ju jag trimma allt... :crysmile:

2. Kantklippning
 
1. För att jag skulle behöva en bra trimmer så man slipper krypa runt!

2. Stödhjulet används för kantklippning
 
1. Har en eldriven med sladd, men det är ett väldigt meckande med skarvsladdar för att komma åt alla vinklar och vrår i trädgården. Min bättre hälft vill köpa en med batteri, men med denna som vinst kommer jag kunna ge en mycket uppskattad gåva av ett kvalitetsmärke!

2. Stödhjul för kantning
 
U
1. Detta kan bli en lång historia, ska försöka hålla mig kort men får se hur bra det går.
Vi har precis flyttat in i vårt drömhus som stått obebott ett tag, det ligger mitt i centrum i en liten kommun. Husen ligger som i en liten svacka så ljud studsar väldigt bra mellan husen och det blir lätt lyhört.
Jag hade först en liten begagnad bensindriven Partner Colibri grästrimmer, men kom fram till att efter ha kört den en gång, att det inte alls funkade. Med sin lilla högvarviga 2-taktsmotor, dånades mellan husen i någon timme, skulle jag snabbt bli en väldigt föraktad granne, trotts att jag hejar och vinkar på alla som kör förbi.
Jag har därför gett vidare vår trimmer till någon som bättre behövde den och där den inte stör någon (utom frun hos den nya ägaren då kanske).
Skulle vara guld att ha en trimmer igen, men en som jag faktiskt vågar använda. Vi har en liten utmaning till den då vår tomt är lite för stor för att det ska va smidigt med sladd.
Person kör röd gräsklippare på ojämnt grönt gräs, träd och vit byggnad i bakgrunden.

2. Hjulet är till för kantklippning
 
Redigerat:
1. Har i dagsläget en 15-20 år gammal sladdriven grästrimmer. I och med att man måste släpa fram skarvsladdar och dra dessa kors och tvärs över hela tomten varje gång man ska använda den så kommer den fram max en gång om året. Detta innebär att det är cirka en halvmeter höga grässtrån runt parkeringen, terrassen, de stora stenarna och buskarna som finns på tomten samt runt delar av husen. Med denna batteridrivna grästrimmer från Husqvarna där det bara är att trycka in ett batteri och köra, så skulle tomten se betydligt mer välkomnande och välskött ut samtidigt som husen skulle må bättre när de blir av med gräset som växer mot träpanelen.

2. Stödhjulet är för grästrimmerns kantningsfunktion
 
1. Min tomt är alltid välskött och gräsmattan klipps två gånger i veckan. Däremot har jag inte införskaffat någon grästrimmer så runt terrass, buskar och stenar mm är det mindre snyggt. Därför skulle jag uppskatta enormt mycket en grästrimmer i synnerhet när man även kan beskära kanter.

2. Stödhjulet används till kantbeskärning.
 
1)
Min käre make är så trädgårdsfixerad att det nästan är löjligt!
En värre nörd än JAG - trodde knappt det var möjligt.
Om det fanns gräsknipsare att använda i maghöjd,
vet jag att han skulle vara mer än nöjd.
Men eftersom en sådan troligen inte uppfinnas kan,
vill jag ge något annat till min underbare man.
Med Husqvarna 110iL kommer trädgården snart ansas till perfektion.
Detta blir garanterat hans absoluta favoritträdgårdsdon!

2) För kantklippning/kantskärning.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.