På konsumentens sida
· 3 105 inlägg
Quiz: Kan du sköta gräsmattan? https://www.byggahus.se/quiz/318-kan-du-skota-grasmattan
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 51 andra personer som har gjort quizet "Kan du sköta gräsmattan?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 70 andra personer som har gjort quizet "Kan du sköta gräsmattan?"
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 002 inlägg
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 71 andra personer som har gjort quizet "Kan du sköta gräsmattan?"
Bergsäker på att utomjordingarna varit i farten!
Nej, men fallerade på hur ofta man ska vattna
Bergsäker på att utomjordingarna varit i farten!
Nej, men fallerade på hur ofta man ska vattna
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 73 andra personer som har gjort quizet "Kan du sköta gräsmattan?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 119 andra personer som har gjort quizet "Kan du sköta gräsmattan?"
10 år som husägare verkar ha satt sina spår
10 år som husägare verkar ha satt sina spår
B
breakman
Hobbyelektriker
· Västernorrland
· 1 474 inlägg
breakman
Hobbyelektriker
- Västernorrland
- 1 474 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 224 andra personer som har gjort quizet "Kan du sköta gräsmattan?"
Haha, kan man inte tro så som jag behandlar gräsmattan. Gödslat en gång på 20år, aldrig vertialskurit, aldrig toppdessat. Tänker att mossan är bra då jag slipper klippa där, klipper ibland lågt för att "nu klarar jag mig en stund".
Haha, kan man inte tro så som jag behandlar gräsmattan. Gödslat en gång på 20år, aldrig vertialskurit, aldrig toppdessat. Tänker att mossan är bra då jag slipper klippa där, klipper ibland lågt för att "nu klarar jag mig en stund".
Hus tomte
Verktygstokig
· Södra Stockholm
· 583 inlägg
Hus tomte
Verktygstokig
- Södra Stockholm
- 583 inlägg
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 166 andra personer som har gjort quizet "Kan du sköta gräsmattan?"
hsd
Medlem
· Kalmar län, Östra Götaland
· 6 337 inlägg
hsd
Medlem
- Kalmar län, Östra Götaland
- 6 337 inlägg
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 221 andra personer som har gjort quizet "Kan du sköta gräsmattan?"
Föll på vattnet, vi har haft förbud för länge
Föll på vattnet, vi har haft förbud för länge
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 229 andra personer som har gjort quizet "Kan du sköta gräsmattan?"
Vilket ju är ganska bra, för tittar man på hur många grässtrån jag har i min mossmatta, så ser det ut som att jag borde fått 3 poäng!
Vilket ju är ganska bra, för tittar man på hur många grässtrån jag har i min mossmatta, så ser det ut som att jag borde fått 3 poäng!