1. Min gamla Dewalt har precis packat ihop. Utgifterna för pågående renovering är redan höga så att vinna denna tävling vore som en dröm.
2. Ca 45 min
 
Skulle vara så himla roligt att få chansen till att prova den när jag ska borra hål för ventilationen i sommar, en dröm som skulle gå i uppfyllelse


2. 45 minuter
 
1, Med alla projekt som dyker upp i ett hus från -49, så kommer en ny borrskruvdragare från Makita väl till pass.
Den gamle här hemma försöker gång på gång ge upp, men nu senast så räckte nyladdat batteri till 15 min arbete med gipsskruv & sen 4h laddning så blev renoveringen av ett litet rum bra långdragen...

2, Cirka 45 min med inkluderad laddare.
 
1 skruvdragaren kommer först att dra en isborr. Proffsfiskare brukar ju borra många hål . Med handkraft blir det lätt bara ett. Till sommaren blir det min kamrat vid allt bygge

2 45 min

Torbjörn wiberg, wiberg.torbjorn@gmail.com
 
1. Har precis flyttat till min första egna villa och listan på projekt såsom odlingslådor, cykelförråd osv. tar aldrig slut. Då skulle det vara fint med en maskin som kan tävla med listans längd i både batteritid och livslängd.

2. 45 min
 
Vi ska förhoppningsvis bygga vårt framtida hus det kommande året (bygglovet inte klart än men hoppas på att det kommer snart!)
Då är det mycket som ska skruvas och hade varit kanon med ett par bra maskiner som blir laddade på 45 min så vi aldrig står utan dem :D
 
45min
Dags att uppgradera från 12voltarn, finns inte många andra att välja på. Så annat än en ny Makita är inte att tänka på
 
1. "Jag fyller 70 år och planerar att bygga en altan för att kunna bjuda in många gäster. Att vinna en Makita borrskruvdragare skulle hjälpa mig att bygga altanen på ett snabbt och effektivt sätt, så att jag kan ha en trivsam tid tillsammans med mina nära och kära. Jag gillar verkligen Makitas varumärke och skulle vara tacksam för möjligheten att vinna en av deras verktyg. Tack så mycket för att ni överväger min ansökan."
2. Ca 45 min
 
  • 3D-modellerat hus med veranda, räcken, och skuggor i lugna färger.
1. körde sönder min befintliga skruvdragare när den fick extraknäcka som blandare för kalkbruk. behöver därför en ny för att kunna fortsätta renoveringen av ödehuset.
2. Ca 45 minuter tar det att ladda batteriet.
 
1. Då dottern snart fyller 2 så borde hon få en lekstuga och med roliga verktyg byggs den snabbare har jag hört....
2. 45 minuter
 
1. Denna skulle göra susen både till kommande attefallsbygge och till pimpelhål så barnen kan dra upp gammelgäddan:cool:.
2.45min
 
1.
Efter en hel del montering/demontering börjar min gamla Makita se (och lukta) rejält sliten. Den har verkligen fått bekänna färg och jag kan inte vara mer nöjd med hur den har presterat. En toppmaskin och skulle verkligen se fram emot en ersättare.

2. 45 min
 
För att jag är fattig och får värk i händerna av att skruva gips med skruvmejsel och värk i armarna av att borra med borrsväng.
45 minuter.
 
1. Den skulle komma bra till hands inför kommande vinterns pimpielfiskande men även inför sommarens trallbygge!

2. den laddas på ca 45min
 
Jag vill vinna för att jag ÄÄÄLSKAR proffsmaskiner.
Det tar ca 45 minuter att ladda.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.